* * *
Halaqian
Ahli: 70692
Terkini: mamnoon
Statistik
Kiriman: 272495
Topik: 14488

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 247
Jumlah: 250

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[02:40:32 PM] pengguna forum: nur jasmin dah dapat lom calon madu?>


[02:41:04 PM] Saya Hamba: den dibayor mengikut apo yg den usahakan jer la ... .kalau baek punya lawaks ... ada dalam 400 ... kalau nak buruk punya tapi kalau diniatkan tapi tak buek takpe ... kalau dibuat potong 1 jer kot


[02:41:04 PM] Nur Jasmin: no.2 ada dah, kalau ada no 3 dan 4 sila kan^_^


[02:41:06 PM] Saya Hamba: lawaks


[02:42:14 PM] Nur Jasmin: lapar la...tunggu bunga nie...^_^ then baru g makan


[02:43:07 PM] pengguna forum: yo ko Saya Hamba.. apo2 jo lah yo. teruskan melawaks yo 


[02:49:46 PM] Nur Jasmin: elsanxs..


[02:54:49 PM] elsanxs: -bunga-


[02:55:14 PM] pengguna forum: bunga


[03:05:55 PM] leesya: Terkini: Re: Peringatan Bagi Yang Belum Kahwin.


[03:06:55 PM] Nur Jasmin: terima kasih...^_^


[03:24:34 PM] pengguna forum: sama2


[03:24:38 PM] pengguna forum: dah sunyi balik


[03:25:01 PM] pengguna forum: camtu la esok bila duk dalam kubur


[04:06:55 PM] elsanxs: halaqahforum4


[04:14:53 PM] Nur Jasmin: dalam kubur tak ada yang sunyi


[04:15:31 PM] Nur Jasmin: yang amalnya diterima Allah swt, dapat berzikir dan dapat nikmat dari Allah swt


[04:16:20 PM] Nur Jasmin: kalau yang amalnya tak diterima Allah swt. berdepan lah dengan malaikat mungkar dan nakir. 


[04:16:43 PM] Nur Jasmin: sampai hari kiamat


[04:17:58 PM] Nur Jasmin: pun tak sunyi juga...


[04:18:47 PM] Nur Jasmin: dihitung amalan...tercari2 saudara yang berhutang


[04:19:02 PM] Nur Jasmin: sampai dititan sirat...


[04:19:10 PM] Nur Jasmin: pun tak sunyi juga...


[04:21:36 PM] Nur Jasmin: sampailah ditentukan syurga dan neraka. pun tak sunyi juga


[04:22:24 PM] Nur Jasmin: di syuga penuh dengan zikir dan sewaktu dengannya dan di neraka penuh dengan seksaan dan sewaktu dengannya.


[04:22:56 PM] Nur Jasmin: di sini je sunyi kejap. :ketawa:


[04:30:24 PM] Nur Jasmin: maafkan saya kalau ada yang terasa hati dengan saya. 


[04:49:27 PM] elsanxs:


[05:40:41 PM] Nur Jasmin: comelnyer..


[05:57:09 PM] elsanxs: jasmin tak balik lagi ke


[05:58:05 PM] Nur Jasmin: nak balik nie tengah cari tentang ayah.cara yang bagaimana untuk ambil hati ayah dan jaga ayah


[05:58:43 PM] Nur Jasmin: jasmin ni dari sek.men. tak tinggal gan parent.jadi...tak berapa mesra alam


[06:02:52 PM] Nur Jasmin: ni nak menimba ilmu nie..^_^


[06:07:33 PM] elsanxs: ooo


[06:51:17 PM] althoful nisa: Salam..nak Tanya, apa hukum buat majlis dengan pakai maskqeurade mcm pakai topeng muka tu?Apa sejarahnya?mhn pndagan mmbina.


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest