* * *
Halaqian
Ahli: 70874
Terkini: kamarko
Statistik
Kiriman: 271290
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 303
Jumlah: 307
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim

[04:53:19 PM] maliki: kak balik kul berape


[04:53:29 PM] elsanxs: 5.30


[04:53:38 PM] elsanxs: tapi kebelakangan ni maghrib baru balik..huu


[04:53:56 PM] maliki: keje banyak ke kak


[04:54:11 PM] elsanxs: banyak jugak.. sabo je lah..rezeki..


[04:54:28 PM] elsanxs: kais pagi makan pagi..kais petang makan petang.. Alhamdulillah


[04:54:46 PM] elsanxs: (kak mei dah ade)


[04:55:06 PM] Mei: hehehehe


[04:55:16 PM] Mei: lawaks


[04:56:21 PM] maliki: gaji besor takper r


[04:56:47 PM] elsanxs: camni le keje private sector maliki..


[04:56:54 PM] elsanxs: maliki penah keje swasta?


[04:57:00 PM] Mei: untung la sapa keje gomen


[04:57:10 PM] maliki: pernah.kerani data.6 bulan je


[04:57:12 PM] Mei: lepas tu ada hati nak tukar keje lagi..tak bersyukur kot


[04:57:33 PM] maliki: sape tu mei?


[04:57:39 PM] elsanxs: huu...6 bulan je..


[04:57:53 PM] Mei: maliki lerr


[04:58:48 PM] elsanxs: maliki tengah siap2 kemas beg tu..


[04:58:54 PM] elsanxs: tinggal kita je le akak..


[04:59:05 PM] elsanxs: musim ghayer pun gitu jugok..


[04:59:16 PM] Mei: owh ye ke..biasa le..kita la yag selalu last sekali pun


[04:59:26 PM] maliki: ingat nak main ping pong dulu,tapi ramai pulak yang main harini,balik terus la


[04:59:28 PM] Mei: tapi nih raya deepavali..pun kita jugok?


[05:00:30 PM] elsanxs: oh..nampaknya ghayer kali ni ramai geng..


[05:02:09 PM] Mei: geng sangkut kat opis ke


[05:02:15 PM] elsanxs: tak baik bersangka2 akak..


[05:02:28 PM] elsanxs: hee..


[05:02:49 PM] Mei: pagari nafsu yek


[05:03:39 PM] elsanxs: ye2


[05:04:18 PM] Mei: masih mengadap kerja di kala..orang dah packing2 nak balik


[05:11:58 PM] elsanxs: huu akak masak ape malam ni


[05:14:08 PM] Mei: tak tau lagi...x sempat nak nak masak kot..beli je..nak berbuka


[05:15:00 PM] elsanxs: ooo


[05:15:30 PM] Lut Ahsam: oo


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Kulit Dan Neraka

ibnu_zukefeli~menuis:Saudaraku, cuba kita bayangkan bagaimana keadaan kita jika Allah SWT mematikan semua nociceptor pada tubuh kita.  http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

9 Sebab Hati Tidak Bahagia

busyraa~menulis:Ego-Ibu segala mazmummah jadi ia membuatkan seseorang paling tidak tenang. Orang yang memiliki sifat ini pantang tercabar dari sudut zahir mahupun batin. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

Today at 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest