* * *
Halaqian
Ahli: 70620
Terkini: mohd adnan abbas
Statistik
Kiriman: 272332
Topik: 14475

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 6
Tetamu: 298
Jumlah: 304

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[09:56:00 AM] nanako: lama gak dah rupanya ngan halaqah..aritu masuk masa tahun 2010


[09:56:04 AM] Mei: bonda tu lagi la orang lama


[09:56:05 AM] nanako: dah 4 tahun..


[09:56:18 AM] pengguna forum: ok ok den tengok je lah sambil makan tempe


[09:56:19 AM] nanako: pakdin, tokbatu semua ada lagi ke?


[09:56:27 AM] Mei: ada


[09:56:36 AM] Mei: sekali sekala muncul


[09:57:47 AM] elsanxs: diorang makan cipsmo..tu kejap ada kejap takda


[09:58:10 AM] Mei: oo bukan makan tempe eh


[09:58:41 AM] elsanxs: kalo tempe, makan skali teruih habeh..


[09:58:44 AM] zietahassan: :senyum:


[09:59:22 AM] nanako: masing2 sibuk ngan tanggungjawab..tapi masih ingat halaqah


[09:59:30 AM] nanako: tapi..ada nampak iman?


[09:59:43 AM] zietahassan: ada halaqian orang sibu tak??


[09:59:47 AM] Mei: iman di dada ke..iman anak ummi?


[10:00:08 AM] Mei: sabah ..khalifah osman


[10:00:08 AM] nanako: bukan iman anak ummi tu,,iman budak medik tu


[10:00:38 AM] zietahassan: sibu, sarawak kak mei... nonono sabah


[10:01:20 AM] Mei: oo iman helmi


[10:01:28 AM] Mei: erk..sarawak ehh


[10:01:32 AM] Mei: salah peta


[10:01:59 AM] nanako: iman helmi..ada lagi ke mei?


[10:02:03 AM] Mei: sarawak..sapa eh..leesya..tuming...


[10:02:59 AM] Mei: dah tak nampak dia nanako


[10:03:04 AM] Mei: busy la tu


[10:03:37 AM] zietahassan: 2ming lama tak nampak kan... belah mana agaknya dia.. leesya ada kat sini.. hmm.. ok.. thanks kak


[10:04:00 AM] Mei: tak sure la zieta..


[10:04:23 AM] Mei: ramai je dari sarwak..tapi kita yang tak biasa dengan dia orang


[10:05:35 AM] zietahassan: tu laa.. hai tetamu yang berada di sibu sarawak boleh tak kenalkan diri anda dengan zietahassan.. :ketawa:


[10:07:54 AM] elsanxs: cik ta nak dok sana plak ke


[10:10:19 AM] zietahassan: taklah. ada la... rahsia.. :senyum:


[10:10:27 AM] Saya Hamba:


[10:11:22 AM] zietahassan:  


[10:11:24 AM] zietahassan:  


[10:14:22 AM] nanako: hai pak saya hamba


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو
 

al-baab

19 August, 2014, 06:56:06 AM
khatam ilmu itu, sempurna Iman, Allah lebih di cintai melebihi selainnya, jadi tidaklah guru itu, menyalahi sunnah, dan tidaklah ia tidak beramal
 

ansarul_haqq

08 August, 2014, 09:25:17 PM
"Dari anas radiallahuanhu sedang ia melalui sekelompok kanak2, lalu dia memberikn salam kpd mereka, lalu berkata beginilah rasullullah melakukannya."muttafaqunalaih
setiap hadis atau tingkah laku nabi yg kita dengar,
lakukanlah

Show 50 latest