* * * *
Halaqian
Ahli: 73380
Terkini: AuniSofea
Statistik
Kiriman: 278132
Topik: 15156

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 170
Jumlah: 171
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[03:13:59 PM] Mei: mengada2 lagi


[03:14:23 PM] Mei: jangan ada yang teriku2 dah la


[03:14:33 PM] Kak Bibi: Mia memberontak sebab perangai ibunya tu..cari laki muda..:ketawa:


[03:14:38 PM] Mei: lepas kawen perasan diva..berlagak sombong pula


[03:14:51 PM] Kak Bibi: kalau ada yg terikut2..bg penampooo..hahahha


[03:15:07 PM] Mei: budak2 sekarang semua di tv tu idola depa


[03:15:08 PM] elsanxs: kak mei sebut diva macam teringat pulak seseorang  :ketawa:


[03:15:16 PM] Mei: sama macam baca novel


[03:15:25 PM] Mei: sapa els...


[03:15:37 PM] elsanxs: takde dah kat sini


[03:15:43 PM] elsanxs: kawan baik akak


[03:16:02 PM] Mei: ooo


[03:16:16 PM] Mei: walaupun dah lost contact..tapi doakan yg terbaik utk dia


[03:17:05 PM] Mei: bersihkan hati....macam yang ustaz ajar kan


[03:17:25 PM] elsanxs: cuci dengan clorox


[03:17:50 PM] Mei: cuci tandas selalu


[03:18:13 PM] Mei: patut la lepas cuci tandas rasa lega


[03:18:23 PM] Mei: hati pun tercuci sekali


[04:09:17 PM] elsanxs: ngade la mbb ni


[04:17:10 PM] gemukpa: Terkini: Re: Minta pendapat kamu semua


[04:19:24 PM] Nurul Aisha binti Shamsud: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


[04:21:07 PM] gemukpa: Terkini: Re: Minta pendapat kamu semua


[04:27:05 PM] Nurul Aisha binti Shamsud: Terkini [Topik Baru]: Pentadbiran: MASALAH ROOMMATE


[05:47:42 PM] hasin: slm


[05:51:44 PM] hasin: Terkini: Re: Taubat ku masih diterima kah?


[08:11:37 PM] Seri_Kemboja: As salamu 'alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh Halaqian


[08:56:57 PM] Mat Nuget: Waalaikummuslam.  yahooo*


[09:32:49 PM] Mat Nuget: Terkini: Re: MASALAH ROOMMATE


[09:57:37 PM] I am the warrior: :senyum:


[10:00:50 PM] I am the warrior: Countdown lagi lebih kurang sebulan,15 years old..


[10:01:44 PM] I am the warrior: tolooong tolooong tolooong tolooong huaaa yeah


[10:28:20 PM] Fred Kougar 28: tahnia


[10:28:28 PM] Fred Kougar 28: pt3 yea


[10:36:02 PM] Fred Kougar 28: Terkini: Re: Minta pendapat kamu semua


[11:04:29 PM] AuniSofea: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


Pages: [1]

Program Himpunan Halaqian Halaqah ke 9 - Kuala Terengganu

Tajuk : HHH Kali Ke 9
Maklumat Perhimpunan
Lokasi Program HHH 9  di Kuala Ibai Kuala Terengganu, Terengganu.
Tarikh : 19 dan 20 November 2016;
Hari : Sabtu - Ahad;
Tempat: Ma'had As-Syifaa' Litahfiizil Quraan Wata'liimih
Hadapan Masjid Kolam Kuala Ibai,
20400 K

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Maisarah Adam

Hari ini pada 07:00:45 PM
Mohon kongsikan pengetahuan bersama dan bimbing saya..
 

ayu mansor

Hari ini pada 08:28:29 AM
assalammu'alaikum..salam jumaat para halaqian semua... :)
 

nurnuha

04 December, 2016, 09:19:08 AM
Assalamualaikum
 

nursolehah

27 November, 2016, 09:12:47 PM
Lamanyaaaaaa x msk web ni
 

Mat Nuget

26 November, 2016, 08:59:06 PM

 
"Manusia itu seperti buku.
Kulit hadapan ialah tarikh lahir.
Kulit belakang ialah tarikh kematian.
Tiap-tiap lembarnya merupakan setiap hari dalam hidup manusia dan apa yang manusia lakukan."

Ustaz Iqbal Zain al Jauhari

Show 50 latest