* * * *
Halaqian
Ahli: 71531
Terkini: Eiykinnur93
Statistik
Kiriman: 273816
Topik: 14624

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 5
Tetamu: 263
Jumlah: 268
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Apakah warna warna di belakang ubat gigi [sh4m] ulas : Boleh update thread ni.. tak sahih.. boleh refer link balqis13 tu..


Sebenarnya, ...

[12:29:33 PM] miszniena: nafsu ke


[12:30:59 PM] SeliparBuruk: nafsu pun ya juga..akal pun ya juga...terbit kat mana keduanya tu?


[12:31:15 PM] miszniena: akal


[12:31:24 PM] miszniena: akal dapt menguasai nafsu


[12:32:05 PM] SeliparBuruk: banyak yg lupa.....hati


[12:32:19 PM] miszniena: maafkan saya


[12:32:26 PM] miszniena: ha'ahh


[12:32:39 PM] miszniena: seketul daging-hati


[12:33:05 PM] SeliparBuruk: banyak kita lupa nak didik hati..nak bersih kat situ..


[12:33:18 PM] SeliparBuruk: utamanya disitu


[12:33:36 PM] SeliparBuruk: ustaz2 kita pun jarang tekan bab ni..


[12:34:40 PM] SeliparBuruk: apa yg dpt membaiki hati tu?


[12:36:46 PM] miszniena: istighfar


[12:38:01 PM] SeliparBuruk: pun boleh..selawat pun boley...tahmid pun boleh..tasbih pun boley...tahlil pun boley...dgn kata lain, semua tu adalah ?


[12:38:16 PM] miszniena: didikan ke


[12:38:21 PM] SeliparBuruk: Zikrullah


[12:38:38 PM] miszniena: oooo


[12:38:59 PM] SeliparBuruk: apa yg ingatkan kita kpd Allah..


[12:39:01 PM] miszniena: bagi kita yang sedar


[12:39:05 PM] miszniena: tapi kalau gejala macam tu


[12:39:17 PM] miszniena: tengok sekarang banyak video mengamuk


[12:39:19 PM] miszniena: huhuuu


[12:39:26 PM] SeliparBuruk: secara umumnya begitu lah...yg secara khusus,maka khsusu lah...


[12:39:32 PM] miszniena: ke dulu pun banyak tapi teknologi belum sampai


[12:39:45 PM] miszniena: sekarang teknologi cepat orang sebar


[12:40:21 PM] SeliparBuruk: tu la..dulu pun mungkin byk juge,tp sekarang lagiiii byk..


[12:41:06 PM] SeliparBuruk: nak baiki mcmana niena, nak buat zikir sikit dlm masjid pun, ada dah yg rasa pelik..dituduhnya bidaah..


[12:42:24 PM] SeliparBuruk: sedikit demi sedikit amalan2 yg sgt2 mujarab bagi hati tu, dilekehkan org,bukan sebarang org tapi tokoh 'agamawan' juge yg lekehkan atas nama bidaah..


[12:42:27 PM] miszniena: itu la masalahnya


[12:42:32 PM] miszniena: macam-macam pendapat


[12:43:03 PM] miszniena: beli makanan kejap


[01:08:43 PM] nazri0070: -salam-


[01:09:23 PM] Eiykinnur93: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[01:15:01 PM] Eiykinnur93: Terkini [Topik Baru]: Pentadbiran: INGIN MENGUBAH SIKAP YANG TIDAK BAIK KEPADA YANG BAIK...


[01:17:44 PM] nazri0070: Terkini [Topik Baru]: Al-Hadeeth: Hadis Cukai


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 233
Kedua orang itu berjalan beriringan dan akhirnya sampailah mereka ke tepi telaga yang tenang itu lalu kembali menaburkan segenggam garam ke dalam telaga itu. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Tiba-tiba ia terpandang suatu cahaya yang terang benderang muncul dari sebuah kubur, dan terus menjulang ke langit. Dia merasa sedikit ketakutan dan berdebar-debar ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 233
Last 5 Shouts:

 

ajim1002

27 March, 2015, 04:10:50 AM
Alhamdulillah
 

maliki

26 March, 2015, 10:42:32 PM

Saidatina Aisyah RA pernah berpesan,
“Sebaik-baik wanita adalah yang tidak
memandang dan dipandang”...
 

seekerslight

25 March, 2015, 10:40:36 AM
Alhamdulillah
 

qousu qozahin

24 March, 2015, 07:51:12 PM
another day to be grateful. Alhamdulillah
 

qousu qozahin

24 March, 2015, 07:51:10 PM
another day to be grateful. Alhamdulillah

Show 50 latest