* * *
Halaqian
Ahli: 70785
Terkini: Walid_Ummar_Rayyan
Statistik
Kiriman: 272638
Topik: 14503

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 6
Tetamu: 310
Jumlah: 316

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Konsep Perjuangan Rasulullah [Fakir Billah] ulas :

    Muhammad Pesuruh Allah cerita berkenaan  Tuhan yang sebenar. ...
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[12:13:09 PM] talibarut: InsyALlah itu jln yang lurus lagi bijaksana..


[12:13:33 PM] talibarut: detik terdetik itu lah menyampaikan ... 


[12:13:40 PM] maliki: saya suka yang tudung labu dan purdah je..dan tak gediqqq


[12:13:49 PM] talibarut: zikirkan qalbi tu kasi bersihkan dulu ... 


[12:14:05 PM] talibarut: tempat bersemayan nya iblis di situ bersifat kebinatangan 


[12:14:29 PM] talibarut: bila bersih tempat itu duduknya ilmu nur syuhud 


[12:14:46 PM] maliki: afiqoh mesti berpurdah kan


[12:15:03 PM] talibarut: InsyAllah apa yang inginkan itu penuh tipu daya 


[12:15:21 PM] talibarut: kehendak keingginan kemahuan semua berbeza


[12:15:28 PM] maliki: tapi dia suka memilih


[12:15:50 PM] talibarut: kehendak itu di turuti dengan keinginan dan kemahuan ... 


[12:15:56 PM] talibarut: kena patuthkan keingginan ni dulu 


[12:16:17 PM] talibarut: kena sekolahlah dulu kemahuan .. tarbiahkan dia 


[12:16:32 PM] talibarut: pakdin pernah bincang hal ni,... tarbiahkan hati tu dulu 


[12:16:46 PM] talibarut: jng jf lagu salem iklim 


[12:17:17 PM] talibarut: * engkau bagai Air yang jernih di dalam bekas yang berDebu ...zahir nya kotoran itu .... terlihat... 


[12:18:41 PM] talibarut: sy boleh nmpk sini sapa yg suka bergurau ... suka makan hati suka tak puas hati  suka ikut kata nafsu 


[12:18:51 PM] talibarut: termasuk lah sy sendiri yg jua memperingati akan diri saya sendiri 


[12:19:12 PM] talibarut: manusia adalah ciptaan Allah yg paling sempurna .. 


[12:19:27 PM] talibarut: nafsu sahaja lah yg mendorong ciptaan itu duduk serendah rendahnya... 


[12:21:58 PM] afiQoh:  


[12:22:14 PM] afiQoh: maaf ada keje tadi


[12:22:42 PM] talibarut:  


[12:22:53 PM] talibarut: yup afiqoh saudari ku 


[12:22:56 PM] talibarut: apa habak ..


[12:23:28 PM] afiQoh: Alhamdulillah


[12:23:30 PM] Ummi Munaliza: Terkini: Re: Masalah al baad dan semua nickname clonenya.


[12:23:32 PM] talibarut: Alhamdullilah...


[12:23:48 PM] talibarut: masalah apa lah dul bendul ni aduhai,,,,


[12:23:58 PM] talibarut: biarkan jer lah dia kat sini ada lah juga ilmiah nya 


[12:24:10 PM] talibarut: yg tak faham sebab benci dengan dia haaa


[12:24:17 PM] maliki: best frends pakzul kan tu.hihii


[12:25:07 PM] afiQoh: talibarut ni pak zul ka


[12:25:19 PM] maliki: afiqoh orang ganu kan?


[12:25:39 PM] afiQoh: tak


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Ahmad Al-Syarisyi, Izin Naik Haji

uswah teladan~menulis:"Wahai anakku, aku ini ayahmu dan menginginkan agar engkau selalu berada di sampingku. Tapi sekarang engkau akan pergi meninggalkanku. Pergilah." kata ayahnya seperti kecewa. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Eid Ul Adha.. -Coretanku-

Muhammad_efendie mengirimkan ~:Apabila muslim di dalam satu ummah,ummah akan bergegar walaupun hanya seorang islam dibunuh dimana-mana.Pada hari ini,perkara ini tidak berlaku. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

qaeeysh

30 September, 2014, 12:55:57 PM
Inginkan pendedahan lebih lanjut tentang objektif pelaburan dan perlindungan Takaful? Hubungi saya menerusi talian 0165219407.
 

qaeeysh

30 September, 2014, 12:55:05 PM
Jawapannya ialah orang Cina melabur dalam instrument pelaburan jangka panjang yang memberi pulangan lebih tinggi serta mempunyai perlindungan ke atas pelaburan jangka panjang menerusi insurans.

Inginkan pendedahan lebih lanjut tentang objektif pelaburan dan perlindungan Takaful? Hubungi saya mene
 

qaeeysh

30 September, 2014, 12:53:37 PM
Kenapa orang Cina yang tidak layak melabur dalam ASB mampu menghantar anak belajar tanpa PTPTN?. Mengapa orang Melayu yang diberi pelbagai 'keistimewaan' tetapi masih berhutang? Mengapa orang Cina mampu untuk mendapat rawatan di hospital swasta walaupun bekerja dengan gaji tidak seberapa? Jawapannya
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:02:28 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:02:15 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:01:45 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:01:22 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 02:59:33 AM
n

 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 02:59:31 AM
n

 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 02:59:28 AM
n


Show 50 latest