* * *
Halaqian
Ahli: 70693
Terkini: Hamba Allah1909
Statistik
Kiriman: 272497
Topik: 14489

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 82
Jumlah: 85

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[11:15:38 PM] msa: apa pak baab mengarut ni....den bukan panas badan nak kena minum air cap badak


[11:16:09 PM] al-baab: eno0 dan air cap badak boleh hilangkan kembung


[11:16:25 PM] msa: ummi...ummi... nanti saya pergi gathering sekejap je ye... jenguk tunjuk muka je... huhuu


[11:16:36 PM] al-baab: air halia jika kembung sikit


[11:16:55 PM] msa: tak jalan la benda2 tu pak batu....den dah try dulu


[11:17:31 PM] msa: air halia tahun lepas buat.... sekali je minum....pastu tak boleh telan dah, nak muntah rasa


[11:17:46 PM] al-baab: kamu tak zikir hu allahu ke


[11:17:53 PM] msa: orang lain takde masalah kembung macam den ke? kecuali baby


[11:17:57 PM] al-baab: zikir tu boleh aja pulihkan


[11:18:41 PM] al-baab: allahu - hu itu apa di niat


[11:18:41 PM] msa: Allahu isyfini


[11:33:07 PM] Mei: Uiks..masih wujud disini


[11:33:29 PM] Mei: Ingatkan dah buka alkedebab.net


[11:36:30 PM] al-baab: yg benar mesti di tegakkan biar manusia seluruhnya tidak menerima


[11:37:13 PM] al-baab: syaitan dalam diri masing masing, tak sedar kata mengarut


[11:37:46 PM] al-baab: jika pada aisyah nabi saw kata ada, kita ni tara mana lah sangat


[11:38:51 PM] al-baab: akibat tak ikut keutamaan menuntut ilmu, tu yang banyak berlaku keliru


[11:39:08 PM] al-baab: kendian suka nyalahkan lain orang


[11:42:02 PM] al-baab: tak suka parti yang sedia ada, bolehkah tambah pecah belahtubuh parti sendiri


[11:42:09 PM] al-baab: tak ikut sunnah ke


[11:42:44 PM] al-baab: takkan mengaku saja Islam, tak akan sesat jika Dengar dan Taat AlQuran dan sunnah


[11:44:02 PM] al-baab: tiap tiap hari terlibat riba' Allah nyatakan akan gila, hoyong hayang jalannya, tentu saja pemikiran ikut tunggang langgang


[11:45:05 PM] al-baab: jika baca dgn maksud tahu sebut saja, tak suka mengambil pelajaran AlQuran dari Allah, Allah yang hantarkan syaitan syaitan, 


[11:45:49 PM] al-baab: ayat ayat macam ni, secara am, jangan perasan mengata sesiapa ya


[11:46:05 PM] al-baab: siapa makan gula, manis lah rasanya


[11:47:02 PM] al-baab: Allah nyatakan secara Am, orang kafir dan munafik, kamu sampaikan atau tidak samapikan, sama saja


[11:47:41 PM] al-baab: jika tak tahu kaedah ayat ayat Allah, mulalah menuduh kita mengata, perasan, memang terkena lah tu


[01:49:54 AM] Saya Hamba:


[01:50:19 AM] Saya Hamba: lawaks ..... alahai terkono ko


[01:51:18 AM] Saya Hamba: [11:42:02 PM] al-baab: tak suka parti yang sedia ada, bolehkah tambah pecah belahtubuh parti sendiri   <--- parti apo plak nih


[02:09:39 AM] Saya Hamba:


[02:46:21 AM] maliki: Susah pulak nak tido malam ni.tak ngantuk


[02:46:42 AM] maliki: Bahana tertido lepas asar.:senyum:


[02:48:11 AM] maliki: Kira biri2


[02:59:51 AM] Saya Hamba: persangkaan jer kot .... tiada daya dan upaya tanpa bantuan-NYA


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest