* * * *
Halaqian
Ahli: 72061
Terkini: mohd.sharif
Statistik
Kiriman: 275202
Topik: 14746

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 230
Jumlah: 232
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Fakta - Jika Suka Makan Makanan Panas Sila Baca Ini [ares9] ulas : Terima kasih. Selalu sangat makan makanan panas & bakar. Tapi tahu hadis pasal jgn tiup air je. ...

[03:53:53 PM] dini: Terkini [Topik Baru]: Petua: Buji Aprikot Yang Kaya Dengan Vitamin B17 Penawar kanser.


[04:48:39 PM] Ana Ukhti Ain: Terima kasih Maliki.Tapi tu semua hanya impian.Tak tahu lagi jadi kenyataan ke tak.Sebab PT 3 sekarang amat mencabar...Lagi lagi kita orang ni batch yang keempat...:sedihnya:


[04:50:15 PM] Ana Ukhti Ain: Warrior memang Angau sekarang dgn maliki...:senyum:....Selalu berangan kat kelas...kan warrior...


[04:51:37 PM] I am the warrior: Awaaak,,,,siap La kat kelas hari Isnin .Tembak tembak awak nanti...:senyum: gurau je...


[06:49:49 PM] I am the warrior: Terkini: Re: Biji  Aprikot Yang Kaya Dengan Vitamin B17 Penawar kanser.


[06:52:15 PM] I am the warrior: Terkini: Re: Akhlaq Budak-budak Zaman Sekarang


[08:00:11 PM] maliki: yeke warior? tak pernah tengok, tak pernah jumpa dah jadi macam tu


[08:01:33 PM] maliki: ni la bahaya zaman sekarang. jangan mudah terpdaya dengan kata2 manis seorang lelaki apatah lagi dengan sekadar tulisannya


[08:04:26 PM] maliki: adik warior kene kuat ok. nanti kalu mudah berperasaan macam ni, lelaki akan ambik peluang atas kelemahan perempuan. jaga hati jaga iman. kadang2 lelaki alal2 ustaz pun guna ayat2 islamik untuk menarik perhatian perempuan dan akhirnya semua tergelincir


[08:06:57 PM] Gautham: Terkini: Re: Kekasih meragut kesucian dan mengkhianati


[08:07:05 PM] maliki: bagitahu kalu adik warior dapat tengok rupa saya pun mungkin lebih mengalamun lagi kot


[08:07:59 PM] I am the warrior: Perasa tan.....


[08:08:14 PM] maliki: ye saya kacak


[08:08:16 PM] I am the warrior: Perasan lebih....:senyum:


[08:08:24 PM] I am the warrior: Saya cantik...


[08:08:41 PM] I am the warrior: Warna maliki terang la...


[08:08:50 PM] maliki: ye


[08:08:58 PM] I am the warrior: Yelah tu...


[08:09:13 PM] maliki: ingat nasihat tadi.


[08:09:20 PM] I am the warrior: ni dapat bukak sekejap je.  Okay la...bye 


[08:09:36 PM] I am the warrior: Yela,encik kacak...


[08:10:16 PM] maliki: tipu je 


[08:10:33 PM] I am the warrior: entah entah hitam eh,:senyum:


[08:10:45 PM] I am the warrior: Gurau je tau...


[08:10:53 PM] maliki: betul.saya memamg hitam.


[08:11:05 PM] I am the warrior: Hitam manis kot...


[08:11:28 PM] I am the warrior: Tipula,saya mimpi awak ni putih,cik maliki


[08:12:39 PM] Gautham: Terkini: Re: Rahsia Mimpi


[08:12:58 PM] maliki: saya sawo matang. adik warior mimpi lelaki putih tu mungkin malaikat nak suruh adik hati2 dengan zaman sekarang


[08:13:37 PM] I am the warrior: Hmm,pandai La hang


[08:14:11 PM] I am the warrior: Nih,bagi cheq,orang hensem orang yang bagus agama diaa


[08:14:50 PM] I am the warrior: Tau dak,tu semua petunjuk daghi Allah naa


[08:15:31 PM] Gautham: petunjuk bagi manusia adalah AlQuran yang Allah nyatakan sebagai kitab tanpa keraguan


[08:16:03 PM] Gautham: jadi ambillah pelajaran jika benar membacanya sebagai maksud Iqra


[08:16:39 PM] Gautham: jangan seperti tahu menyebut ayat ayat arab sahaja


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 221
JUMAAT adalah hari yang unik dan istimewa di kalangan umat Islam. Kemunculan sinar mentari penghulu segala hari itu sewajarnya dimanfaatkan sepenuhnya dalam usaha meraih keberkatan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
MANUSIA mempunyai dua tugas utama sebagai hamba dan khalifah Allah SWT. Bagaimanapun, Allah SWT dengan kasih sayangnya tidak membiarkan hamba-Nya yang beriman dalam ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 221
Last 5 Shouts:

 

putrisya

03 September, 2015, 02:57:41 PM
Assalamualaikum semua.. :)
 

beruang

02 September, 2015, 10:00:30 PM
Mai try tengok ni...

bit.ly/onexox_prepaid
 

Yuzie

01 September, 2015, 01:52:45 PM
Berminat untuk menghantar anak perempuan ke pendidikan aliran tahfiz dan ingin maklumat lanjut boleh berhubung dengan kami ke talian 0129106468 atau what's app 0189005012. Pendaftaran dibuka pada bila2 masa sahaja. Terbuka untuk anak2 berumur 7-15 tahun.
 

I am the warrior

22 August, 2015, 10:44:37 AM
Love is blind,
Loving someone is fascinatingly thing,But love Allah everytime you'll get'pahala'
 

zzali

20 August, 2015, 03:23:52 PM
assalamualaikum

Show 50 latest