* * * *
Halaqian
Ahli: 73010
Terkini: Fastabiqul khairat
Statistik
Kiriman: 277250
Topik: 15034

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 248
Jumlah: 248
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[11:35:04 PM] Saya Hamba:


[09:31:30 AM] I am the warrior: My anniversary  with my love lagi dua minggu!Wooo taksabarnya...:senyum:


[09:33:13 AM] I am the warrior: 11 August,I'm waiting and counting patiently,with doa for you,my love...


[01:08:55 PM] Mat Nuget: ape tu


[05:52:38 PM] I am the warrior: Apa?


[05:52:44 PM] I am the warrior: ???


[05:52:56 PM] I am the warrior: Apa ape tu?


[07:07:47 PM] Mat Nuget: anniversary apa tu


[08:15:01 PM] Zohri: Terkini: Re: Layari Halaqah Dengan Tapatalk.


[08:22:34 PM] Zohri: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[08:38:53 PM] syidaspongebob: .


[09:41:54 PM] mashatul: ..


[09:42:06 PM] mashatul: Hi syidas


[09:42:22 PM] maliki:  


[10:39:28 PM] I am the warrior: Anniversary with my love...


[10:40:07 PM] I am the warrior: Senang cerita,anniversary dengan halaqah lah..ingat maliki sorang je ke ada annniversary..huuh


[10:41:11 PM] I am the warrior: oklahtu* jangan marah aaaa


[10:42:14 PM] I am the warrior: Saya tahu maliki dah mula cuak,saya memang dah kawin lama dah pun sebenarnya..


[10:42:35 PM] I am the warrior: Kawin ngan ilmu dan buku... He.he.he


[10:45:21 PM] SUGI: assalamualaikum


[10:45:35 PM] SUGI: bagaimana iman anada semua


[10:45:43 PM] SUGI: bagaimana amalan soleh anda semua


[10:45:53 PM] SUGI: lama tak parking kat cni...


[10:46:03 PM] SUGI: selamat hari raya maaf zahir & bathin


[10:49:09 PM] SUGI: semoga terus melayari bahtera kehidupan


[10:49:18 PM] SUGI: apabila naik d uji


[10:49:26 PM] SUGI: apabila turun pun d uji


[10:50:25 PM] SUGI: sekejap gembira...sekejap sedih...sekejap ketawa...sekejap rindu...sekejap marah...sekejap sabar...sekejap gopoh.....


[10:50:44 PM] SUGI: itulah gelombang kehidupan...


[10:51:08 PM] SUGI: dunia ini penuh gelombang kehidupan.....pasaran saham kehidupan...


[10:51:31 PM] SUGI: syurga sahaja yang penuh ketenangan....


[10:51:38 PM] SUGI: selamat mencari iman...


[10:51:46 PM] SUGI: selamat menambah amalan soleh


[10:52:01 PM] SUGI: semoga di hujung mendapat kurnia dari NYA...


[10:52:13 PM] SUGI: Assalamualaikum.....


Pages: [1]

Puasa Enam dan Puasa Qada'

 :) 
Assalamualaikum semua ,
saya ada sedikit keraguan tentang boleh ke puasa enam disekalikan dengan puasa Qada' ? boleh ke kita buat puasa enam bersama puasa Qada ertinya disekalikan kedua2 puasa ini dalam 1 puasa ? Ada sesetengah pihak mengatakan boleh , dan ada yang kata sebaliknya..jadi harap anda semu

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

sabrie yakuub

17 July, 2016, 12:33:10 PM
assalamualaikum
 

fauzey

05 July, 2016, 02:27:50 PM
Berminat tak nak join group dakwah Al Quran dan As Sunnah? jika berminat, msg sy di 0134070693..tq
 

fauzey

05 July, 2016, 02:26:52 PM
Assalamualaikum tuan2 puan2..sy ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin..
 

Mat Nuget

04 July, 2016, 04:06:09 PM
Seronoknya kerana kembali kepada Fitrah, umpama fitrah bayi yang suci..


Persoalannya, dengan sikap kita dalam 10 terakhir ini, benar2 layak kah kita untuk menyambut raya "Eidul Fitr?

munasaboh
 

Mat Nuget

04 July, 2016, 04:01:14 PM
Tahukah kita apekah maksud "Eidul Fitr"?
maksudnya Hari Raya Fitrah
Fitrah ape?
Merayakan kemenangan kerana berjayanya kita bertungkus lumus beribadat dan mohon keampunan hinga tamat ramadhan dgn sijil pengiktirafan terhapusnya seluruh dosa.
sebab itulah kita raya kerana seronoknya kembali kepad

Show 50 latest