* * * *
Halaqian
Ahli: 72784
Terkini: Nuraisya
Statistik
Kiriman: 276632
Topik: 14934

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 79
Jumlah: 80
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[08:53:34 AM] elsanxs: lame tak nampak madame mei


[08:53:37 AM] elsanxs: sihat?


[08:53:53 AM] Mei: Alhamdulillah sihat 


[08:54:03 AM] Mei: lama gak rasa nya tak masuk sini


[08:56:12 AM] Mei: tak de post israk mikraj ke arinih?


[08:59:19 AM] elsanxs: macam takde je


[08:59:48 AM] elsanxs: kak mei tak beli baju raye kat irma ke


[09:06:33 AM] Mei: irma tu seri ke?


[09:06:41 AM] Mei: baju raya pun tak dok tahun nih...


[09:12:07 AM] elsanxs: a.ah seri.. tengok fb dia skang niaga baju je.. 


[10:17:38 AM] maliki: yr


[12:23:25 PM] nazri0070: Terkini: Re: Suami melanggan dan berzina dengan pondan.


[12:24:41 PM] maliki: assalamualaikum pak nazri


[12:30:24 PM] nazri0070: wa'alaikummussalam


[12:32:07 PM] maliki: lama tak nampak


[01:25:27 PM] bieyanie: Terkini [Topik Baru]: Hebahan: BIANI's E-STORE


[01:27:25 PM] Mei: Terkini: Re: Suami melanggan dan berzina dengan pondan.


[01:29:56 PM] Mei: Terkini: Re: Bipolar Disorder


[02:39:15 PM] Gautham: sebab isteri tak mendiami rumahnya lah, banyak berlaku maksiat oleh suami


[02:40:00 PM] Gautham: karena itulah poligami itu terbaik jika isteri pertama mencarikan isteri kedua ketiga bagi suaminya


[02:40:50 PM] maliki: oo


[02:41:43 PM] maliki: kak els lunch ape arini


[02:52:05 PM] elsanxs: LAKSA


[02:52:50 PM] maliki: tak pose ke


[02:55:51 PM] elsanxs: tak


[02:57:47 PM] maliki: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


[03:57:24 PM] Gautham: tak ketahuan punca lalu mengadulah ke sana ke sini, lebih baik mengadulah dengan Allah dan mohonkan pimpinan Nya


[04:10:21 PM] elsanxs: tah maliki


[04:10:25 PM] elsanxs: sana sini komplen


[04:10:30 PM] elsanxs: ape nak jadi la


[06:54:58 PM] I am the warrior: Maliki kena marah??? :senyum:,lawak...


[06:55:38 PM] I am the warrior: Selamat buka puasa bagi yang berpuasa hari ni.... senyum*


[08:41:37 PM] maliki: bukan saya ain .. saje petik.name saya sebab dendam.kesumat


[10:09:02 PM] Nuraisya: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[12:22:57 AM] Saya Hamba:


Pages: [1]

Ucap “SAYANG” Kepada Bukan Mahram

Quote
SOALAN:
Dulu saya pernah meminta nasihat daripada seorang lelaki. Dia juga ingin mencari seorang lelaki soleh untuk saya. Kami selalu berhubung melalui telefon dan e-mel. Dia juga meminta biodata dan ingin tahu perwatakan saya. Sekarang, saya terkesan dengan setiap percakapannya......

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Riot_heroes

21 April, 2016, 03:05:00 PM
tahniah kepada pra user kerana belum meninggal dunia ..
 

Cahaya pengetahuan

18 April, 2016, 12:07:29 PM
bila kita hanya mampu melihat salah orang , cek balik iman
 

Mat Nuget

06 April, 2016, 12:29:02 PM
Jadikanlah ilmu kamu itu ibarat garam, dan adab kamu ibarat tepung. Jagalah adab dimana sahaja kamu berada. Sepatutnya semakin berilmu seseorang itu, maka semakin dia akan berakhlak dan beradab"

-Al-Habib Najmuddin Othman Al-Khered Hafidzahullah-
 

maliki

01 April, 2016, 02:50:15 PM
"Rasulullah ﷺ melarang menyebarkan maklumat perbualan orang ramai tanpa mengusul periksa terlebih dahulu. Wallah'hi, tangan ini akan disoal oleh ALLAH samaada menulis perkara yang baik atau tidak.

Jangan menghukum orang dengan apa yang kita nampak, kerana banyak orang ditipu disebabkan matanya
 

nazim

21 March, 2016, 05:06:58 PM
"Tak perlu yang sempurna, cukup temukan orang yang selalu membuatmu bahagia & membuatmu bererti lebih dari sesiapapun". B.J.Habibie

Show 50 latest