* * *
Halaqian
Ahli: 70868
Terkini: pencari_ridha
Statistik
Kiriman: 271282
Topik: 14303

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 8
Tetamu: 286
Jumlah: 294
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [narin] ulas : bercinta lama-lama hanya mengundang padah shj. bercinta tanpa matlamat.. tiada guna..

[04:09:07 PM] pengguna forum: -ve thinker punya elsanx


[04:09:09 PM] elsanxs: same sebab ada subway kot slipers


[04:09:14 PM] pengguna forum: alhamdulillah sihat maliki


[04:09:14 PM] SeliparBuruk: tu kata jgn usik telok panglima garang


[04:09:30 PM] elsanxs: tak.. penyusunan ayat boleh mencerminkan seseorang


[04:09:44 PM] elsanxs: nak tau saya -ve ke idok.. bleh tanya cik puan besar mei


[04:09:45 PM] pengguna forum: kesian bergantung sgt ngan teori


[04:09:58 PM] elsanxs: saya tak ikut teori orang


[04:09:58 PM] pengguna forum: sampai pemikiran pon alam2 cyber


[04:10:04 PM] elsanxs: saya ikut kata hati saya je


[04:10:33 PM] pengguna forum: takpa2 saya tak chat dah nanti orang cop saya garang laks


[04:10:48 PM] maliki: pf memang bekeng


[04:11:13 PM] SeliparBuruk: kire ayat yg tertaip disini tu boleh menunjukkan ke=peribadian- seseorg gitu ke elsan..


[04:11:50 PM] SeliparBuruk: ikut kata hati elsan,scan saya dan ayat2 saya disini camne?scan la scan la..


[04:12:13 PM] elsanxs: :ketawa:


[04:12:23 PM] elsanxs: takmo la. nanti slipers majok tanak chat dah


[04:12:41 PM] SeliparBuruk: tak la tak la...scan la scan la...


[04:13:03 PM] elsanxs: ok nak buat keje. selamat berforum


[04:13:09 PM] maliki: biar saya ganti


[04:13:21 PM] SeliparBuruk: ok...maliki start ut scanning now....


[04:13:38 PM] SeliparBuruk: cepat la dah nk asor nih..


[04:14:05 PM] maliki: scan ape


[04:14:58 PM] SeliparBuruk: komer keje kementerian apo maliki?


[04:15:26 PM] maliki: xde


[04:15:37 PM] SeliparBuruk: ape yg xde?


[04:17:32 PM] SeliparBuruk: baik2, maaafzahirbatin.Sollu'alannabi...selamat menunaikan dan mendirikan solat fardhu asar semua...


[04:20:12 PM] afiQoh: la..ni poem ke?


[04:20:31 PM] afiQoh: jap nak ingat kembali macam mana dia


[04:20:36 PM] afiQoh: saya ingatkan SS


[04:25:40 PM] maliki: oo


[04:26:29 PM] maliki: nama semua pelik2


[04:28:18 PM] afiQoh: sini tak leh pakai nama betul2 bahaya


[04:28:28 PM] afiQoh: ramai 'pemerhati'


[04:29:09 PM] afiQoh: dulu saya letak nama ayman..tapi tukar nama sendiri lepas buat permohonan ngan admin


[04:29:52 PM] afiQoh: setakat ni alhamdulillah,tak kena banned lagi,walaupun banyak buek hal


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Kulit Dan Neraka

ibnu_zukefeli~menuis:Saudaraku, cuba kita bayangkan bagaimana keadaan kita jika Allah SWT mematikan semua nociceptor pada tubuh kita.  http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

9 Sebab Hati Tidak Bahagia

busyraa~menulis:Ego-Ibu segala mazmummah jadi ia membuatkan seseorang paling tidak tenang. Orang yang memiliki sifat ini pantang tercabar dari sudut zahir mahupun batin. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:48 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest