* * *
Halaqian
Ahli: 70698
Terkini: Hamba Jahil
Statistik
Kiriman: 272499
Topik: 14489

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 80
Jumlah: 81

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[06:33:34 PM] al-baab: at least buah buahan, ( saya baru makan dokong)


[06:37:29 PM] al-baab: jika ada rasa lapaq patut makan, takut datang penyakit dalam perut


[06:37:59 PM] al-baab: jika ada lakukan hu allahu, boleh tahan nafas minta pertahanan diri


[06:48:02 PM] al-baab: apa saja yang kamu lakukan adalah untuk dirimu - ini yg Allah tak lihat orang yang menzalimi diri, maksudnya, tak sayang, tak hiraukan


[06:48:20 PM] al-baab: kecuali sedar diri, mahu bertaubat dan ikuti dengan amalan yang baik


[07:00:23 PM] Saya Hamba: lawaks .... sian ...


[07:00:41 PM] Saya Hamba: [06:37:29 PM] al-baab: jika ada rasa lapaq patut makan, takut datang penyakit dalam perut  <--- apo punya cerita ....


[07:00:46 PM] Saya Hamba: k e l a k u


[07:01:20 PM] Saya Hamba: ditegur org bila dia bagi makan ... org tak nak layan dia .. terima ... dia kato org ado penyakit dalam hati


[07:01:25 PM] Saya Hamba: lawaks ... separti kot


[07:03:07 PM] Saya Hamba: sian ... sebab suko didokong ... k e l a k u


[07:15:28 PM] Hamba Jahil: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[07:18:31 PM] Hamba Jahil: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[08:31:45 PM] al-baab: jika datang rasa lapar, selalu tahan tahan, boleh datang gastrik


[08:32:06 PM] al-baab: gas trick dalam perut, angin dan saraf


[08:32:38 PM] al-baab: tambah tambah jika dalam diri banyak syaitan, lalai ingat Allah, selalulah perut memulas


[08:34:46 PM] al-baab: sebab tu sunnah ajarkan, makan sewaktu terasa lapar, henti sewaktu datang rasa nak kenyang


[08:46:10 PM] Saya Hamba: lawaks ..... alahai .....


[08:46:29 PM] Saya Hamba: henti sewaktu datang rasa nak kenyang <--- lawaks


[08:46:55 PM] al-baab: lawaks ke, ada hadisnya, hiks


[08:47:08 PM] al-baab: maaf naa sya tak pi skolah


[08:47:23 PM] Saya Hamba: ehhh ko teruih pi Murshid


[08:47:38 PM] al-baab: mur syit


[08:48:14 PM] Saya Hamba: org sentiasa kenyang katakan ... takde berbulu


[08:48:39 PM] Saya Hamba: lajuuu jer kalau nampak kelawakan org wooo


[08:48:54 PM] Saya Hamba: serupa kebuluq jugak ...


[08:49:21 PM] Saya Hamba: hati den memulas nih ... lawaks


[08:50:26 PM] Saya Hamba: makan sewaktu terasa lapar<--- lagi lawaks


[08:50:42 PM] Saya Hamba: haaa cepat ler ..... org tak sek pun tau kot


[09:07:00 PM] Saya Hamba:


[09:07:43 PM] Saya Hamba: alamak den lapor nie takdo org nak layan kelalaian den dalam mengingati Tuhan dio .... memulasss nihh .... copet la kasi den makan nih


[09:07:45 PM] Saya Hamba: lawaks


[09:49:59 PM] al-baab: raso cinto ajaib nikmat nyo


[09:54:24 PM] Saya Hamba: lawaks


[03:18:57 AM] Saya Hamba:


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest