* * *
Halaqian
Ahli: 70605
Terkini: musafir09
Statistik
Kiriman: 272285
Topik: 14469

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 5
Tetamu: 291
Jumlah: 296

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[12:58:56 PM] Fakir Billah: rukun salik ada berapa


[12:59:01 PM] talibarut: jadi apa.. 


[12:59:16 PM] talibarut: jadi dewa dewi 


[12:59:26 PM] talibarut: jadi AF fantasia 


[12:59:31 PM] talibarut: atau kilau emas 


[12:59:33 PM] al-baab: khalwat dgn yg ghaib tu kadang jumpa panglima hitam


[12:59:59 PM] Fakir Billah: Orang yang bersuluk mesti tahu rukun salik dengan tertib


[01:00:13 PM] talibarut: alamak...


[01:00:19 PM] talibarut: jumpa yang hitam tu 


[01:00:28 PM] Fakir Billah: tok sehikh meh dah


[01:00:28 PM] talibarut: biasa lah tu 


[01:00:33 PM] al-baab: geng temerloh


[01:00:35 PM] talibarut: hati yg kotor nak di terangkan...


[01:00:46 PM] talibarut: bila dah di terangkan... maka bersinar lah kembali... 


[01:00:51 PM] al-baab: ketua dia orang kedah


[01:00:53 PM] talibarut: di dalam kegelapan ada sinaran 


[01:01:26 PM] talibarut: tariqat kuat ni sampai berhakikat 


[01:01:30 PM] talibarut: org kata berhayal 


[01:01:33 PM] al-baab: dalam gelap lebih mudah melihat cahaya


[01:01:36 PM] talibarut: lebih asyikun....


[01:01:45 PM] talibarut: sebab itu nampak palimen hitam 


[01:01:51 PM] Fakir Billah: tok sheikh masuk campur jadi rojak


[01:01:51 PM] talibarut: ah ah 


[01:02:02 PM] talibarut: rojak peneng sedap 


[01:02:12 PM] Fakir Billah: kuah rojak terlebih kicap jadi itam


[01:02:26 PM] talibarut: bergitu lah 


[01:02:38 PM] talibarut: bila BINA atas SA yang ada hanya DIA 


[01:02:44 PM] al-baab: kan ke kamu fakir, buka thread, Allahu pelik, pelik tu lebih dari rojak lah


[01:02:57 PM] Fakir Billah: Kuah kat Langkawi pun ada, tapi itu nama tempat


[01:03:31 PM] Fakir Billah: Letak tak betul dalam map, menyusahkan penduduk Gaza


[01:03:32 PM] al-baab: pelik tapi benar


[01:04:03 PM] Fakir Billah: Nasib baik TB tak buta


[01:04:12 PM] al-baab: dalam syurga telah di duduki oleh 4 nabi nabi Allah


[01:04:26 PM] Fakir Billah: tengok sampai terpejam


[01:04:30 PM] Fakir Billah: celik balik


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

al-baab

Today at 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو
 

al-baab

19 August, 2014, 06:56:06 AM
khatam ilmu itu, sempurna Iman, Allah lebih di cintai melebihi selainnya, jadi tidaklah guru itu, menyalahi sunnah, dan tidaklah ia tidak beramal
 

ansarul_haqq

08 August, 2014, 09:25:17 PM
"Dari anas radiallahuanhu sedang ia melalui sekelompok kanak2, lalu dia memberikn salam kpd mereka, lalu berkata beginilah rasullullah melakukannya."muttafaqunalaih
setiap hadis atau tingkah laku nabi yg kita dengar,
lakukanlah
 

ansarul_haqq

06 August, 2014, 11:50:28 PM
Cemburu plak tengok orang beli kitab banyak2, kalau la ada sponser..kan2 ?
:senyum:
 

human

05 August, 2014, 05:05:48 AM
Allah lah yang pengampun & pecinta ( ghafur & wadud ) forgiven love

Show 50 latest