* * * *
Halaqian
Ahli: 71229
Terkini: Uhuddian
Statistik
Kiriman: 273132
Topik: 14508

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 255
Jumlah: 255
Dasyatnya Syukur [ainarohani] ulas : Bersyukur bukan sekadar ucapan dibibir sahaja,tetapi perlu seiring dengan hati yang ikhlas kerana...

[04:38:45 PM] maliki: bukan kat batu caves ke


[04:40:31 PM] airsea_reach: erm...perak lah..kt batu caves tu gua tempurung lain kot...he..he..


[04:41:15 PM] maliki: eh kat batu caves banyak tempurung kepala


[04:41:24 PM] maliki: kelapa


[04:41:26 PM] maliki: hihhihihh


[04:41:28 PM] elsanxs: tau takpe


[04:42:20 PM] maliki: harini isnin dan selasa depan cuti kan?


[04:44:24 PM] airsea_reach: erm...bestlah kalian next week cuti... melaka tk cuti pun...hik..hik..


[04:44:59 PM] elsanxs: wilayah je cuti senin ek


[04:45:22 PM] maliki: saya tanya el la ni,isnin cuti tak kt KL  ni


[04:45:26 PM] elsanxs: suke la maliki tu cuti


[04:45:37 PM] elsanxs: cuti maliki


[04:45:46 PM] elsanxs: selangor tak cuti


[04:46:24 PM] maliki: yehaa


[04:46:44 PM] maliki:


[04:46:47 PM] maliki: sepatutnya kene balik kg ni


[04:47:19 PM] maliki: duk sibuk tunggu cuti tahun baru cina


[04:49:41 PM] elsanxs: nak balik kg gak la gini


[04:49:55 PM] elsanxs: tempat maliki takde keje kosong ke


[04:50:15 PM] elsanxs: untuk IT


[04:50:32 PM] maliki: kenapa?


[04:51:50 PM] elsanxs: ada orang cari keje


[04:52:37 PM] maliki: lepasan u ke


[04:53:42 PM] elsanxs: tak. dia nak tuko keje


[04:53:59 PM] maliki: gomen ni kene mintak kat spa la


[04:54:22 PM] elsanxs: penat je explain bebanyak kat maliki ni


[04:54:48 PM] elsanxs: last2 jawapan suh apply spa


[04:54:51 PM] elsanxs: =;8)


[04:55:51 PM] maliki: tadi saya tanya la..


[04:56:15 PM] maliki: nanti


[04:58:28 PM] maliki: kak elsan ke nak tukar keje tu?


[05:12:12 PM] elsanxs: bukan akak..


[05:22:42 PM] airsea_reach: erm...ada je kot kalu nk kontrak kan maliki? 


[05:54:42 PM] Uhuddian: Terkini: Re: Cerai dan Rujuk


[05:55:36 PM] Uhuddian: Terkini [Topik Baru]: Munakahat: Lafaz Kinayah dan rujuk


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Nyata, kadang-kala Islam Melayu merosakkan kefahaman orang lain. Sepatutnya kesemua ustaz mengajar secara ilmiah dengan rujukan yang muktabar dan diyakini. Bukan mereka cipta... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Ketika Mekah diterangi cahaya agama baru dan Rasul SAW yang agung mula mengumandangkan seruan kalimat tauhid, Bilal adalah antara orang pertama yang memeluk Islam... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Last 5 Shouts:

 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT
 

human

14 January, 2015, 04:31:33 AM
sayangilah semua manusia sebagaimana kamu menyayangi diri kamu sendiri , kerana Allah berada dekat dengan setiap manusia.
 

fitzrie

12 January, 2015, 12:54:14 AM
Biar ilmu menuntun akal, jgn "akal menuntun ilmu"kerana akal akan khianat dgn ilmu.... Wallahualam...

Show 50 latest