* * * *
Halaqian
Ahli: 71615
Terkini: chikmore
Statistik
Kiriman: 274088
Topik: 14654

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 291
Jumlah: 295
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Apakah warna warna di belakang ubat gigi [sh4m] ulas : Boleh update thread ni.. tak sahih.. boleh refer link balqis13 tu..


Sebenarnya, ...

[09:47:41 AM] Mei: memang niat membunuh la kan


[09:48:29 AM] talibarut: jika sy jumpa awk nanti..jng awk plan yg bukan2 ya mei...


[09:48:37 AM] talibarut: (Senyum)


[09:48:41 AM] elsanxs: jangan..jangan..


[09:49:00 AM] talibarut: amboi elx..


[09:49:07 AM] talibarut: bacukp sapa ya heee


[09:49:12 AM] elsanxs: =;8)


[10:04:43 AM] elsanxs: halaqahforum1


[10:19:06 AM] talibarut: mat commanDo hari ini tak pergi berperang ker... 


[10:19:24 AM] talibarut: jadi sniper sekali sekali keluar jer ker heee


[10:39:27 AM] maliki: sederet orang hitam kat sebelah ni , pergg


[10:46:19 AM] talibarut:  


[10:46:34 AM] talibarut: tetamu terhormat tu 


[10:46:42 AM] talibarut: sapa lah kita kan tn maliki 


[10:55:12 AM] mat commanDO: Terkini: Re: memberontak


[10:59:44 AM] maliki: iya tu


[11:00:23 AM] talibarut: nak memberontak tu ajak lah teman sekali 


[11:00:31 AM] talibarut: jng ramboo sorang diri ...heee


[11:05:05 AM] mat commanDO: Terkini: Re: Dia Yang Ghaib


[11:13:12 AM] lislam:  


[11:17:11 AM] muhdsyazwan:  


[11:18:49 AM] talibarut: wah mat comando nak ghaib sorang diri jer 


[11:19:13 AM] talibarut: dah lah ghaib... mimpi lagi tu...lagi nak berahsia


[11:22:19 AM] mat commanDO: jodoh itu rahsia, bila ada pertemuan, boleh nilai idak, peluang ataukah ancaman?


[11:23:11 AM] mat commanDO: rezeki juga rahsia, itu sebab bila nampak makanan terliur, ikut nafsu, kemudian dapat penyakit,


[11:23:50 AM] mat commanDO: lagi dua bulan kita akan sambut ramadhan


[11:25:59 AM] mat commanDO: jodoh itu rahsia, bila ada pertemuan, boleh nilai idak, peluang ataukah ancaman?


[11:33:46 AM] miszniena: -salam-


[11:45:22 AM] elsanxs: jslm


[11:46:22 AM] alhaudhie: Terkini: Re: assalam tntang aqidah


[11:49:25 AM] maliki: ustaz din


[11:50:09 AM] alhaudhie: yer


[11:50:17 AM] alhaudhie: apa khabar


[11:50:24 AM] alhaudhie: halaqahforum4


[01:01:00 PM] pengguna forum: mat commanDo telah kembali... welcome back!


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 230
Perkhidmatan yang dilaksanakan dengan jujur dan ikhlas dalam hubungan manusia bermasyarakat merupakan penghayatan amanah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Seseorang dianggap mengkhianati amanah Allah dan RasulNya jika kewajipan yang telah ditentukan, diabaikan. Begitu juga jika ia tidak memelihara ketinggian dan maruah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 230
Last 5 Shouts:

 

muridin

Yesterday at 12:58:50 PM
Selamat melewati bulan-bulan Barokah
yakni bemula muqadimah Rejab , Syaaban dan Ramadhon ..
Mudah2an Allahu Taala mempermudahkan kalian semua untuk melakukan amal ketaatan kepadaNya ...
Amin Allahumma Amin ya Lathif ..
 

ainarohani

19 April, 2015, 09:55:17 AM
Indahnya detik yang berlalu bila tiap denyutan jantung bergerak bersama zikir tenang jiwa mengingati-NYA
 

afiQoh

16 April, 2015, 02:19:45 PM
Kalau sesiapa ada bangunan 3 tingkat. Corner lot. Pm deh. Kalau dpt direct owner.  Yang di cari satu malaysia. Keutamaan tempat strategik.
 

maliki

14 April, 2015, 10:49:00 AM
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:56 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)

Show 50 latest