* * * *
Halaqian
Ahli: 71406
Terkini: secret women
Statistik
Kiriman: 273533
Topik: 14586

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 236
Jumlah: 236
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[05:17:11 PM] Mei: eh..makang


[05:17:35 PM] maliki: kepok lekor kat mana2 ade , paling femes kat seberang takir kot


[05:18:30 PM] Mei: jauh dok?


[05:18:59 PM] maliki: itu tu kak mei kak mei , kalu naki makan sotong goreng celup tepung g kat warung pok nong mengabang telipot.baru tak nyesal mari ganu


[05:19:58 PM] maliki: saya pun tak pernag g kedai kepok seberang takir tu, kat mana2 biasa ade.nok kabo dok panda


[05:20:18 PM] Mei: ooo..buleh belake 


[05:20:57 PM] maliki: mengabang telipot dari kuala terengganu kira2 40 minit kot.


[05:21:21 PM] afiQoh: kat chendering la maliki bw kak mei


[05:21:32 PM] afiQoh: kat pantai pandakp


[05:21:40 PM] Mei: okeh..ambe nak balik dulu deh


[05:21:41 PM] afiQoh: pandakpp


[05:21:44 PM] Mei: kije dah siap


[05:21:50 PM] afiQoh: murohpp


[05:21:53 PM] Mei: sl


[05:21:55 PM] Mei: slm


[05:22:15 PM] afiQoh: sblm tempatu raja ambik..baik g skrg..t rugi..tempat lawa situ


[05:22:43 PM] maliki: dia pergi sendiri , bukan saya bawa


[05:24:03 PM] maliki: pantai pandakp tu mana?tak pernah dengar


[05:26:16 PM] afiQoh: pandak


[05:26:31 PM] afiQoh: salah tulis..:senyum:


[05:27:54 PM] maliki: sepanjang duk ganu tak pernah pergi pun situ,padahal dekat je.tengok kat google lawa


[05:28:52 PM] maliki: balik ni kene try pergi mandi ni


[05:49:57 PM] hql: Terkini [Topik Baru]: Pendidikan: Masuk UPSI tanpa perlu jadi guru?


[06:59:56 PM] Saya Hamba:


[07:01:00 PM] endus: Terkini [Topik Baru]: Halaqah Do'a: doa nabi daud


[07:10:45 PM] Pedang Biru: Terkini: Re: Tolong aku kembali percaya pada Islam


[07:16:04 PM] maliki: selamat menunaikan solat fardu magrib.sebelum tu nak makan kejap  baru balik rumah.:senyum:


[07:16:15 PM] zunita:  


[07:18:06 PM] maliki: baguss*


[07:30:57 PM] aifieiefia: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[10:56:59 PM] maliki: assalamualaikum


[11:18:49 PM] maliki: perhatian*


[12:37:35 AM] secret women: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[01:27:25 AM] Haipils: Terkini: Re: memilih antara dua atau memilih untk ya/tidak


[01:29:37 AM] Haipils: Terkini: Re: memilih antara dua atau memilih untk ya/tidak


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Janganlah kita persia-siakan air mata kita jatuh pada tempat yang tidak sepatutnya. Jadilah tangisan kita sebagai tangisan yang menjadi ibadah pada pandangan Allah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Jangan jadi seperti titisan embun yang berada di hujung daun yang hanya menanti waktu untuk jatuh berkecai dan pada ketika itu sudah tiada harapan untuk memohon keampunan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Last 5 Shouts:

 

Pedang Biru

05 March, 2015, 01:21:17 AM
Sobahalkhoir
 

airsea_reach

03 March, 2015, 03:03:08 PM
People Sometimes need to laugh, relax, and not take themselves so seriously~ 03/03/2015~
 

Amirah Eddie Ong

01 March, 2015, 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam

Show 50 latest