* * *
Halaqian
Ahli: 70871
Terkini: ananooratz
Statistik
Kiriman: 271286
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 309
Jumlah: 309
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [narin] ulas : bercinta lama-lama hanya mengundang padah shj. bercinta tanpa matlamat.. tiada guna..

[04:26:29 PM] maliki: nama semua pelik2


[04:28:18 PM] afiQoh: sini tak leh pakai nama betul2 bahaya


[04:28:28 PM] afiQoh: ramai 'pemerhati'


[04:29:09 PM] afiQoh: dulu saya letak nama ayman..tapi tukar nama sendiri lepas buat permohonan ngan admin


[04:29:52 PM] afiQoh: setakat ni alhamdulillah,tak kena banned lagi,walaupun banyak buek hal


[04:43:36 PM] Lut Ahsam: ooo yeke


[04:45:35 PM] maliki: ayman?agak2 la nama lelaki


[04:45:53 PM] Lut Ahsam: seliparburuk tu nama betul ke


[04:45:53 PM] maliki: kan lut kan


[04:46:03 PM] Lut Ahsam: bin ke binti


[04:46:18 PM] maliki: lut orang lama ke?hmm


[04:46:22 PM] Lut Ahsam: ape kan kan


[04:46:41 PM] Lut Ahsam: saya orangburuk


[04:50:01 PM] maliki: lut orang mana?


[04:52:50 PM] Lut Ahsam: orang asing


[04:53:35 PM] Lut Ahsam: teringat simpulan bahasa


[04:53:47 PM] Lut Ahsam: bukan senang nak jadi senang


[04:53:53 PM] Lut Ahsam: bukan susah nak susah


[04:54:40 PM] Lut Ahsam: air yang tenang jangan disangka tiada buaya


[04:55:11 PM] Lut Ahsam: kalau takut dilambung ongbak


[04:55:22 PM] Lut Ahsam: jangan berumah di tepi laut


[04:57:03 PM] Lut Ahsam: berasalam*


[05:07:10 PM] SeliparBuruk: pandainyer...


[05:10:03 PM] Lut Ahsam: berasalam*


[05:10:42 PM] SeliparBuruk: tepuk ke tgh gosok something tu?


[05:12:01 PM] Lut Ahsam: dua2


[05:12:13 PM] SeliparBuruk: mashatul dah keje lom?


[05:12:29 PM] SeliparBuruk: dah habis dah study?


[05:23:49 PM] SeliparBuruk: k bai. salam.


[05:25:27 PM] maliki: bersalam


[06:48:30 PM] anjang: Terkini [Topik Baru]: Kesihatan: TERHANGAT di PASARAN!!!!_Susu Kambing With Madu


[08:29:03 PM] ananooratz: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[08:38:34 PM] syidarohim: Terkini [Topik Baru]: Hebahan: TUDUNG LABUH DENGAN PELBAGAI GAYA YANG SYAR'EI


[08:40:22 PM] syidarohim: Terkini: Re: TUDUNG LABUH DENGAN PELBAGAI GAYA YANG SYAR'EI


[08:41:14 PM] syidarohim: Terkini: Re: TUDUNG LABUH DENGAN PELBAGAI GAYA YANG SYAR'EI


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Kulit Dan Neraka

ibnu_zukefeli~menuis:Saudaraku, cuba kita bayangkan bagaimana keadaan kita jika Allah SWT mematikan semua nociceptor pada tubuh kita.  http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

9 Sebab Hati Tidak Bahagia

busyraa~menulis:Ego-Ibu segala mazmummah jadi ia membuatkan seseorang paling tidak tenang. Orang yang memiliki sifat ini pantang tercabar dari sudut zahir mahupun batin. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:48 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest