* * * *
Halaqian
Ahli: 71253
Terkini: dadimulyadi
Statistik
Kiriman: 273161
Topik: 14514

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 108
Jumlah: 108
Melayu Belum Tonjol Nilai Islam Tulen [Fakir Billah] ulas :   Merendah diri itu menjadikan diri tenang.  Tonjol diri nampak  bonjol.

[02:25:02 PM] Saya Hamba:


[02:37:01 PM] hasin: slm


[05:12:43 PM] Saya Hamba:


[05:48:35 PM] iz_zatul: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[05:54:06 PM] maliki: assalamualaikum


[06:37:27 PM] hasin: jslm


[06:52:44 PM] maliki: sempat jugak korea scor last minit


[08:16:37 PM] hasin: korea menang ke?


[08:25:42 PM] hasin: game apa tu?


[08:33:49 PM] maliki: final asia cup.aus menang.hihii


[08:34:21 PM] maliki: ustaz.gusti tu sunnah dalam bersukan kan


[08:35:23 PM] maliki: saya rase nak berlaja gusti la.tapi macam mana adab bergusti yang betul dalam islam?


[08:44:08 PM] hasin: bagus la belajar gusti.. adab bergusti jangan nak tunjuk kuat.


[08:47:13 PM] hasin: kat mana kelas ajar gusti?


[09:31:47 PM] Saya Hamba:


[09:59:50 PM] maliki: camne nak bergusti cara islam?


[10:00:25 PM] maliki: saya suka tengok wwe


[10:01:31 PM] maliki: ustaz tak tengok ke


[10:01:59 PM] hasin: tak


[10:03:50 PM] hasin: siapa hero wwe yang awak minat?


[10:04:21 PM] hasin: dulu saya minat andre the giant


[10:04:29 PM] maliki: juara sekarang,the beast incarnate...BROCK LESNAR!!!!


[10:05:15 PM] maliki: dosa tak tengok wwe ?hihii..sebab kawan pejabat saya kata aurat.


[10:05:31 PM] maliki: dia gediq dengan lelaki lain takpe


[10:05:35 PM] maliki: hihii


[10:06:09 PM] hasin: pompuan tak boleh tengok


[10:06:40 PM] maliki: kalau lelaki islam tengok aurat lelaki bukan islam camne


[10:08:05 PM] hasin: aurat antara lelaki berbeza ikut mazab


[10:08:08 PM] hasin: mazhab


[10:08:41 PM] maliki: esok ustaz plan nak g mana2 tak?LPT dah buka ek,4 jam je ke ke KL.kalau tempat ustaz dari  mana nak masuk LPT


[10:09:11 PM] hasin: masuk ikut Ajil


[10:10:04 PM] hasin: ikut bukit payung pun boleh


[10:15:22 PM] maliki: oo ikut bukit besi


[01:02:48 AM] ainnas85: Terkini [Topik Baru]: Ekonomi: M'bantu IBU AYAH kembali berSOLAT dgn SELESA TANPA  SAKIT LUTUT>>


[02:21:22 AM] Saya Hamba:


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Nyata, kadang-kala Islam Melayu merosakkan kefahaman orang lain. Sepatutnya kesemua ustaz mengajar secara ilmiah dengan rujukan yang muktabar dan diyakini. Bukan mereka cipta... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Ketika Mekah diterangi cahaya agama baru dan Rasul SAW yang agung mula mengumandangkan seruan kalimat tauhid, Bilal adalah antara orang pertama yang memeluk Islam... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:49:02 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:47:35 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT

Show 50 latest