* * *
Halaqian
Ahli: 70460
Terkini: deja_rams
Statistik
Kiriman: 273690
Topik: 14449

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 176
Jumlah: 178

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [sakinah umairah] ulas : kurma ini juga makanan sunnah nabi.
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : untuk tahu apa itu lambung - sialkan klik  [url=http://id.wikipedia.org/wiki/Lambung]http://...
Jiwa Baru Selepas Ramadhan [al-baab] ulas : cik zunita kena tahan amarah, apa pun berlaku depan dirimu, tahan lah marah mu, kuatlah dirimu ji...
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : lambung tu PERUT
makanan masuk dalam lambung - dalam perut

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[04:50:40 PM] leesya: saya tak ada pengukus lagilah kak mei


[04:50:44 PM] Mei: maafkan saya


[04:50:51 PM] Mei: nak kek mei belikan?


[04:50:55 PM] Mei: rm15 jek


[04:51:17 PM] leesya: murahnya pengukus apa tu


[04:51:22 PM] Mei: dua tingkat


[04:51:26 PM] Mei: beli kat kelate


[04:51:33 PM] elsanxs: tudia..jauh impotnye


[04:51:37 PM] Mei: hihi


[04:51:38 PM] leesya: ya ke besar mana


[04:51:43 PM] Mei: sederhana besar le


[04:51:50 PM] Mei: boleh muat lengat kek tu


[04:51:58 PM] elsanxs: lengat?


[04:52:15 PM] leesya: murahlah nak tgok gambar dia


[04:52:29 PM] elsanxs: dah2 le tu buat keje kak mei..lagi 8 minit je ni


[04:52:38 PM] Mei: hhhuhu


[04:59:23 PM] elsanxs: jom akak


[04:59:39 PM] elsanxs: papai kak leesya


[04:59:56 PM] elsanxs: selamat hari raya semua. pandu cermat ye


[05:00:11 PM] elsanxs: slm


[05:03:15 PM] al-baab: kita tidak bersedih di tinggalkan ramadhan, adat balik kg terlalu gembira


[05:03:52 PM] al-baab: semuga dapat kebaikan bila kembali ke fitrah, jangan lupa zakat fitrah ya


[05:05:52 PM] al-baab: nikmat yang Allah bagi kepada Malaysia, semuga dapat hindari daripada syirik


[05:06:46 PM] al-baab: jangan keterlalaun menurut Nafsu, pada sambutan aidil fitri


[05:13:59 PM] al-baab: dah habis manusia di alamat ni, tinggal wa sorang, hiks


[08:58:19 PM] fadilla: Assalammualaikum


[12:30:59 AM] al-baab: Terkini: Re: Perlukah saya bertahan atau beristikarah


[02:55:39 AM] ahmad.ariffin: Terkini: Re: Mohon bantuan dan cadangan kalian..


[04:42:39 AM] Saya Hamba:


[08:13:59 AM] deja_rams: assalamualaikum warga halaqah


[10:10:43 AM] mohamad faizul johari: Terkini: Re: masalah network


[11:09:20 AM] ahmad.ariffin: Terkini: Re: Perlukah saya bertahan atau beristikarah


[11:54:08 AM] riyadhrizqin: Terkini: Re: Di Ambang Perceraian...


[12:24:30 PM] Saya Hamba:


[04:48:13 PM] syamawi: Terkini: Re: Perlukah saya bertahan atau beristikarah


[11:01:55 PM] Saya Hamba:


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx Perlukah saya bertahan atau beristikarah Luahan Hati 7 syamawi
xx Di Ambang Perceraian... Kekeluargaan 6 riyadhrizqin
xx masalah network PC Dekstop 4 mohamad faizul johari
xx Mohon bantuan dan cadangan kalian.. Luahan Hati 5 ahmad.ariffin
xx suami ajak pergi jabatan Luahan Hati 4 pawie
xx Kisah dan Pengalaman sebagai Isteri Kedua Munakahat 884 al-baab
xx Dilema Suami tiada kekuatan dan keberanian Luahan Hati 0 syamawi
xx Tanya di Sini Tentang Komputer: Masalah dan Tips PC Dekstop 296 al-baab
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4415 honey u
xx Pendapat Tentang MIMPI Bicara HQ 99 al-baab
question السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ ا... Luahan Hati 0 che ying
xx Jawab tentang hukum Pertunangan Bait Muslim 25 izzuddin razalli
xx Selamat Berkunjung Ke Halaqah.Net Info HQ 105 che ying
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 145 al-baab
xx puisi : Ana uhibbuka Fillah Sajak & Puisi 3 Saya Hamba
xx Tuliskanlah Mimpi-mimpi Anda secara Nyata! Hiburan 1 cikgu anggun jelita
xx Suami tak izin berhenti kerja Kekeluargaan 5 nurdee
xx Islam Adalah Memperbaiki Diri Sendiri Akhlaq 10 al-baab
xx boleh ke si muda dan si tua berbaik semula? Munakahat 3 huda suhaemi
xx Ketika Berusia 40 Tahun Penawar Hati 7 azaliah
xx SUAMI BENGIS TERHADAP ANAK Kekeluargaan 2 al-baab
xx Gaza dan Palestine Dunia Islam 306 Gah Iman
xx Aku tidak suka meluah.. Luahan Hati 2 zietahassan
xx Sajak Ketuhanan Sajak & Puisi 30 al-baab
xx Berzina dan ingin pikul tanggungjawab/konfilk keluarga Bicara HQ 4 Pening
xx Tafsir Mimpi Mistik 1951 al-baab
xx Sahkah lafaz taklik?? Kekeluargaan 1 al-baab
xx Sepi Itu Indah Mutiara Kata 9 zietahassan
xx HHH 7 Melaka (perbincangan) 3 H 10 Nurul Nawar
xx Mazi, keputihan dan hukum puasa Feqah Islam 1 al-baab
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170

Jiwa Baru Selepas Ramadhan

Ada orang sepanjang Ramadan pergi ke masjid dan surau, tetapi selesai Ramadan, perkara itu tidak lagi dilakukan maka itu namanya ‘hamba Ramadan’ bukannya ...http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kekuatan Manusia Pada Al-Quran

Qishashul ~ Orang yang mempunyai akal yang sihat akan mengatakan, Tidak mungkin suatu itu berlaku secara kebetulan bahkan ada... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Rahsia Berbuka Dengan Kurma

al-hikmah~menulis: Kurma adalah buah yang berkah, Rasulullah SAW mewasiatkan kepada kita untuk memakannya ketika mulai berbuka dari puasa Ramadhan. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Jangan Ditangisi Haid Itu

Ramadhan tiba lagi dengan sajian pahala yang berganda-ganda. Dalam kita rancak menyusun perancangan sebulan ibadah kita, tentu sahaja terdetik di hati, “ Alaaa, janganlah period kali ni datang pada akhir 10 ramadhan. Tengah pecutan maximum tu”. Atau pun “ Haa? Period datang double bulan ni? Awal dan akhir? Kenapa Allah uji ana sampai macam ni sekali? http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170
Last 10 Shouts:

 

human

Semalam pada 12:30:20 PM
  Sesungguhnya orang-orang yang beriman dan beramal soleh, Allah yang melimpah-limpah rahmatnya akan menanamkan bagi mereka dalam hati orang ramai perasaan kasih sayang.
 

al-baab

23 July, 2014, 04:40:06 PM
Duduk dalam majlis ilmu, berpahala

Duduk bersama orang alim berfaedah

kenapa pula malu nak join

subhanallah
 

RS^

23 July, 2014, 02:18:50 PM
Seorang penyair mengatakan:

 

Setiap penulis pasti akan mati dan berlalu

tetapi waktu akan mengabadikan apa yang ia tulis itu

maka janganlah menulis dengan tulisan tangan Anda

selain yang membuat Anda bergembira

pada Hari Kiamat ketika melihatnya.
 

Abang Mohd. Shukri

22 July, 2014, 04:25:33 PM
Orang Yang Tidak Memuliakan Ibu Bpada Tiada Syurga Baginya
 

ansarul_haqq

21 July, 2014, 10:50:40 AM
Jika anda seorang yang melafazkan dua kalimah syahadah yang menjadikan kamu seorang Muslim, titipkanlah doa buat saudaramu diGhaza !
Jika anda seorang manusia, kasihanilah mereka yang berada di GHAZA.
#qunutnazilah#
 

ibucomey

18 July, 2014, 02:55:25 PM
Sabar Itu Indah
 

Aku Insan Lemah

18 July, 2014, 02:52:37 PM
wah, alim2 orang kat sini.. mcm x layak pula diri ni join..
 

al-baab

17 July, 2014, 03:57:28 PM
SABAR itu mudah saja, Tahanlah diri, buat bo do saja, jangan peduli apa orang kata, pedulilah apa yang Allah suka
 

ibucomey

16 July, 2014, 03:01:55 PM
Sabar itu Mudah di Ucap..Sukar di laksana..Selamat berpuasa..
 

cikgu anggun jelita

16 July, 2014, 09:27:43 AM
salam..
sy nk cari Hairi1210 nk tanya pasal saman PDRM.. HELP ME PLEASE

Show 50 latest