* * *
Halaqian
Ahli: 71086
Terkini: amran.zakaria.564
Statistik
Kiriman: 272803
Topik: 14485

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 217
Jumlah: 219
Masalah Besar Berpunca Daripada Masalah Kecil [ainarohani] ulas : Lebih baik menjadi lebih tegas dan berhikmah dalam mendidik....
Sayang bukanlah dengan merel...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [hanislutfi] ulas : Ramai remaja yg bercinta merancang untuk mendirikan rumah tangga .. nak nikah tu dah bagus , cuma...

[04:00:15 PM] maliki: jangan!!!


[04:01:58 PM] elsanxs: dah. :ketawa:


[04:04:50 PM] maliki: pasangan terakhir baitulmuslim hq


[04:05:51 PM] elsanxs: Alhamdulillah


[04:06:27 PM] maliki: belum ade jodoh


[04:06:28 PM] maliki: kesian mod anazahra dan msa kan


[04:09:54 PM] maliki: <--kesian jugak


[04:12:23 PM] maliki: ok semua bizi


[04:14:16 PM] elsanxs: =;8)


[04:14:23 PM] elsanxs: insyaAllah..ade lah nanti tu maliki


[04:14:23 PM] maliki: Jangan menunggu pasangan yang sempurna baru berkahwin.tapi berkahwinlah.Insyallah kesempurnaan akan hadir dalam hidup


[04:14:33 PM] maliki: betul ke statement ni?


[04:16:30 PM] maliki: ok


[04:17:11 PM] Saya Hamba: lawaks


[04:28:40 PM] elsanxs: maliki


[04:29:28 PM] maliki: ?


[04:29:42 PM] maliki: nape kak els


[04:29:47 PM] elsanxs: dulu study um ke kasba tanye


[04:30:16 PM] maliki: hahha...kenapa kasba tak masuk tanya sini je


[04:30:25 PM] maliki: malu dengan zaujah kot


[04:30:30 PM] elsanxs: entah dia


[04:30:49 PM] elsanxs: dia tak cam maliki. dok la tanya akak sape maliki


[04:31:02 PM] maliki: saya uitm.saya tak kenal pun dia.tak pernah chat


[04:31:10 PM] maliki: saje buat2 kenal


[04:31:15 PM] elsanxs: :ketawa:


[04:35:55 PM] maliki: kak mei ade sakit ape


[04:39:57 PM] elsanxs: sakit..


[04:40:12 PM] elsanxs: tak sabo nak makan ckt kak mei new year ni


[05:11:01 PM] maliki: ckt tu ape


[05:12:39 PM] elsanxs: char kotiaww


[07:42:27 PM] wanzul: Terkini: Re: Sumbangan Pondok Tahfiz Asy-Syifaa'


[10:16:50 PM] Yasemine: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[11:27:18 PM] Saya Hamba:


[12:13:07 AM] Saya Hamba:


[01:56:28 AM] izwah ishak: Assalamualaikum


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 130
Manakala bagi orang lain pula adalah haram mengejek dan mentertawakan orang yang terkentut sebaliknya mereka harus meneruskan urusan seperti biasa... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Cermin  yang betul, apabila memandangnya, kita mampu menginsafi akan kelemahan diri. Ia adalah analogi kepada apa yang berlaku apabila ahli bomba berwajah bersih melihat wajah kawannya http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Dimitri merasa yakin bahwa pengetahuan seperti ini, yang terdapat lebih dari 1.400 tahun yang lalu hanya mungkin didapati dari Tuhan yang mencipta alam ini sendiri... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Farid, seorang budak berumur 10 tahun mengambil keputusan untuk belajar silat walaupun baru kehilangan tangan kiri dalam satu kemalangan kereta yang ngeri... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 130
Last 5 Shouts:

 

shahrul aizaq

02 December, 2014, 08:41:06 AM
Tiada aplikasi laman web ini kah?
 

ikwanRasullah

02 December, 2014, 05:31:18 AM
NI NAJAH_NAJWAH...Dahreti ker post....Go
 TOPIK
 

mysteronic78@gmail.com

23 November, 2014, 06:30:09 PM
Mari kita pastikan amalan dan ibadat kita kembali kepada Al-Quran & Sunnah dan bukan megikut tradisi orang ramai atau datuk nenek kita..ikutlah tradisi Rasullullah SAW
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:05:11 PM
Jangan biarkan kasih sayang itu berjalan seperti gunting,
Meskipun lurus tapi ia memisahkan yg menyatu.

Tetapi..

Biarkan kasih sayang itu berjalan seperti jarum meskipun
menusuk dan menyakitkan tapi ia menyatukan yg terpisah.
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:00:23 PM
" Apabila tenteraku sebaik baik tentera , maka pertolongan ALLAH akan tiba . "
|| Sultan Muhammad AL FATEH ||
Sultan Muhammad AL Fateh tidak meninggalkan solat fardhu walaupon sekali selepas baligh , malah baginda sering perbayakan solat sunat .
ALLAHU ~

Show 50 latest