* * * *
Halaqian
Ahli: 73184
Terkini: Alif isacc
Statistik
Kiriman: 277614
Topik: 15087

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 256
Jumlah: 257
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[09:43:54 PM] Saya Hamba:


[09:43:55 PM] anak umi: ke akak yg x fhm citer ni X__X


[09:44:12 PM] anak umi: Saya Hamba , ni robox kah


[09:44:25 PM] I am the warrior: Tak..bff mama isteri kepada si A..Si A ceraikan bff mama


[09:44:31 PM] Mat Nuget: Ok tu


[09:44:35 PM] anak umi: poning


[09:44:49 PM] I am the warrior: Yang laki tu, si B


[09:45:52 PM] I am the warrior: Bini si B tu pulak dah tak tahu yang suami dia iaitu si B ni,main sihir...sebab isteri si B ni pun kena sihir gak...


[09:46:11 PM] I am the warrior: Itu diaaaa


[09:47:05 PM] anak umi: so ini bkn crita kwn mkn kwn


[09:47:21 PM] I am the warrior: Kira kawan makan kawan pun ada...


[09:47:40 PM] I am the warrior: Tapi kawan makan kawan atas sebab sihir orang..


[09:47:43 PM] anak umi: laki tu hnya officemate mama


[09:47:51 PM] I am the warrior: Yup


[09:48:03 PM] Mat Nuget: Tak berape jelas situasi sebenar


[09:48:28 PM] I am the warrior: Okay apa yang tak jelas sekarang ni?


[09:48:50 PM] anak umi: Ain kena bukak ep 3


[09:48:59 PM] anak umi: Gautham pun poning


[09:49:20 PM] I am the warrior: Like...how I want to open the third episode?


[09:49:40 PM] anak umi: hua hua hua


[09:50:01 PM] anak umi: Ain prnah p counseling ka


[09:50:02 PM] I am the warrior: Wow,is this like a report?:ketawa:,I'm waiting too


[09:50:19 PM] I am the warrior: Pernah..tapi kalau pasal masalah ni,belum lagi...


[09:51:19 PM] I am the warrior: Saya dulu kat sekolah rendah,rajin pergi bilik kaunseling sebab nak ponteng kelas..takde masalah,buat2 ada masalah..:ketawa:,nakal ya saya waktu tu...pastu dapat keputusan teruk,menangis...:ketawa:


[09:51:50 PM] anak umi: akak plg anti cikgu counseling , :senyum: ha


[09:52:05 PM] anak umi: sakit hati brtul dgn chat box ni


[09:53:13 PM] I am the warrior: Terkini: Re: Rahsia...?


[09:53:30 PM] I am the warrior: Kenapa kak?


[09:57:11 PM] anak umi: Ain , nk delete thread tu silakan ja


[09:57:24 PM] I am the warrior: Okay lah kak...I need to go...to have a good rest..takut terlebih stress..akak,Thanks atas semua nasihat,semangat dan pendapat akak...love you...


[09:57:49 PM] anak umi: love you more  <3


[09:57:56 PM] I am the warrior: Saya tak nak delete thread,tapi nak delete post pasal masalah yang saya cerita tadi tu je..:senyum:


[09:58:05 PM] anak umi: brush ur teeth b4 sleep


[09:58:36 PM] I am the warrior: :ketawa:,all right.... ^__^


[10:20:54 PM] Saya Hamba:


Pages: [1]

[Qorban] Ta'rif dan Keshohihannya

        Secara bahasa kata أضحية (qorban) berasal daripada kata ضحى yang ertinya adalah kewujudan matahari yang telah meninggi. Hal itu kerana haiwan qorban disembelih pada waktu Dhuha. Dan jama’ daripada kata أضحية adalah أضاحى, dan kata tersebut memiliki bahasa lainnya iaitu ضحية yang jama’nya adalah ضحايا.

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

auni bukhaira

22 September, 2016, 01:42:32 PM
Assalamualaikum

 =)
 

I am the warrior

18 September, 2016, 01:08:28 PM
Is anybody there for me?? If no,it's okay..If I'm alone,it's okay..Because,I never be alone because Allah..Always by my side..I,m always walking away from Him,but,He never away from me..I always forget Him,but He always forgive  me as His humble and innocent slave...Take care guys!
 

is2

14 September, 2016, 02:10:43 PM
:)
 

maliki

09 September, 2016, 12:18:44 PM
.:
Ceramah Habib Rizieq:
"Islam adalah agama perdamaian tapi bukan berarti pasrah pada kesesatan, islam adalah agama kelembutan tapi bukan berarti diam terhadap penistaan dan penodaan agama"

Al Habib Muhammad Rizieq
 

maliki

09 September, 2016, 12:16:17 PM
.:
Wanita tarim merahsiakan nama mereka kerana tidak mahu lelaki ajnabi menyebut nama mereka .

Bagi mereka , nama mereka adalah " Aurat " juga .

SUBHANALLAH akhlak mereka sangat cantik ,

Cemburu sgt..
Itulah akhlak wanita tarim...

Show 50 latest