* * * *
Halaqian
Ahli: 72859
Terkini: Mohamad farhan
Statistik
Kiriman: 276796
Topik: 14957

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 218
Jumlah: 220
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[11:19:23 AM] hada_islamic: amik yang auto ke manual?


[11:20:49 AM] elsanxs: manual


[11:20:59 AM] elsanxs: kalo lambat2 i neves taw..:ketawa:


[11:21:21 AM] elsanxs: auto mahei


[11:24:04 AM] hada_islamic: berapa akak amek kalau kereta saja?


[11:25:17 AM] elsanxs: rm1.3k


[11:26:18 AM] Mei: mahai nya....


[11:32:55 AM] hada_islamic: awat mahal sangat?


[11:36:15 AM] elsanxs: memang gitu harga kat kl


[11:36:28 AM] elsanxs: luar kl murah


[11:36:41 AM] elsanxs: bole lg dapat <RM1k


[11:39:06 AM] Mei: jenuh la orang yang tak berkemampuan tu nak ambik lesen


[11:39:23 AM] Mei: mau naik beskal je kat KL


[11:41:45 AM] elsanxs: memang cekik daroh..


[12:04:07 PM] kucinghijau: Terkini: Re: Nak tahu resipi cheese tart atau kuih raya!!


[02:19:08 PM] elsanxs: hot nye cisetat ni


[02:34:09 PM] hada_islamic: cisetat sedap


[03:19:28 PM] elsanxs: lebatnye


[03:42:55 PM] I am the warrior: -salam-


[03:43:35 PM] I am the warrior: Lebatnyeee ujan...gelapnyeee awan....Masya Allah,cantik!


[03:43:41 PM] I am the warrior: Erk...


[03:43:52 PM] I am the warrior: okaja*


[03:51:55 PM] Ixora_skru: -salam-


[04:07:14 PM] noorfaridahh: Terkini: Re: Nak tahu resipi cheese tart atau kuih raya!!


[04:10:32 PM] Mei: jslm ixora


[04:10:49 PM] Mei: tahun lepas kuih raya den..lepat pisang ja


[04:11:03 PM] Mei: tahun nih mungkin kuih koci...


[04:11:09 PM] Mei: jemput datang ye kome...


[04:16:54 PM] Mat Nuget: mengantuk betul, dah la sejuk. malam ni keje lagi


[04:18:14 PM] I am the warrior: OT?


[04:19:53 PM] I am the warrior: Wah,kuih koci..feveret saya...sedapnya...mama tak suka buat kuih or baking apa2..nak kek ke apa,minta makcik sedara buat...bestnya acik Mei...pandai buat kuih..:senyum:


[04:32:27 PM] Mat Nuget: dulu saya tak tahu kuih koci tu ape, tahu kuaci je..rupanya lepat


[04:49:24 PM] hurul aini: kuih koci ngn lepat tu adalah 2 jenis kuih yang berbeza..yang sama sebab dua2 kene bungkus...ok bai nak balik..:senyum:


[04:51:12 PM] golonganuft: Terkini: Re: wonderoam sesuai tuk lancong ms cuti


[07:10:05 PM] mmester: Terkini: Re: wonderoam sesuai tuk lancong ms cuti


Pages: [1]

Ucap “SAYANG” Kepada Bukan Mahram

Quote
SOALAN:
Dulu saya pernah meminta nasihat daripada seorang lelaki. Dia juga ingin mencari seorang lelaki soleh untuk saya. Kami selalu berhubung melalui telefon dan e-mel. Dia juga meminta biodata dan ingin tahu perwatakan saya. Sekarang, saya terkesan dengan setiap percakapannya......

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Mohamad farhan

Hari ini pada 06:20:36 PM
Apakah hukum saya mencium mulut sahabat lelaki saya. Saya seorang lelaki. Ciuman itu sebagai tanda saya sayang dia.
 

Nursyarifah Syed Putera

Kelmarin pada 06:24:10 PM
Apa yang ada disisi-Nya itu adalah lebih baik lagi
 

humaira as-siddiq

Kelmarin pada 12:15:47 AM
tidak sabar menanti ramadhan. ahlan wasahlan
 

Nursyarifah Syed Putera

Kelmarin pada 12:05:54 AM
Ramadhan 13 hari lagi
 

I am the warrior

20 May, 2016, 06:30:16 PM
Diam bukan tanda kita ni ada banyak masalah..Tapi diam itu sebab kita tahu apa yang patut dicakapkan,dan kita sedar,cakap kosong,perkara yang melalaikan..:senyum:

Show 50 latest