* * * *
Halaqian
Ahli: 71243
Terkini: sakinah.hejab
Statistik
Kiriman: 273156
Topik: 14512

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 260
Jumlah: 263
Melayu Belum Tonjol Nilai Islam Tulen [Fakir Billah] ulas :   Merendah diri itu menjadikan diri tenang.  Tonjol diri nampak  bonjol.

[04:36:06 PM] Saya Hamba: ooo anda orang kah ? wow hebat tu ... Tahniah la kerana menjadi orang


[04:36:53 PM] Saya Hamba: den manusia pun belum ..... harap2 macam nate pun .... adoiiii ... tah ler .... silap2 haribulanmasa den lebih teruk dari hewan ternak la plak


[04:39:38 PM] maliki: saya manusia


[04:46:21 PM] elsanxs: ok


[04:46:31 PM] elsanxs: bape keuntungan maliki hari ni?


[04:46:51 PM] elsanxs: untung tak kalo rompak maliki =;8)


[04:47:07 PM] maliki: banyak juga


[04:47:41 PM] maliki: tak ambik sesen pun


[04:48:52 PM] maliki: orang mengandung nak merompak?


[04:51:55 PM] elsanxs: alamak..kuar dah ayat setepek dia


[04:52:05 PM]  * elsanxs larik belakang kak mei


[04:53:00 PM] maliki: kak mei takde..elsan silap menyorok belakang sh


[04:54:21 PM]  * Mei dah keluar


[04:54:38 PM] Mei: nak apo nih?


[04:55:54 PM] maliki: tadi saya kene hack


[04:56:41 PM] Mei: hack macam mana?


[04:57:22 PM] maliki: akaun halaqah saya kene hack.


[04:58:01 PM] Mei: macam mana tau


[04:58:28 PM] maliki: saya bagitahu la


[04:59:21 PM] Mei: macam mana maliki tau akaun kena hack..


[04:59:40 PM] elsanxs: sebab maliki makan cekelat hacks kot tadi


[05:00:04 PM] Mei: ooo


[05:00:10 PM] Mei: bahaya makan cdekelat hscks


[05:00:18 PM] elsanxs: ape tu :ketawa:


[05:00:23 PM] elsanxs: sabo2 sikit naip tu


[05:00:50 PM] elsanxs: macam cikedees pun ade


[05:01:21 PM] maliki: takdev kne hack pun


[05:01:28 PM] Mei: :senyum:


[05:01:44 PM] elsanxs: nampaknya berjangkit dengan maliki


[05:02:25 PM] Saya Hamba: penyakit manusia takpe lagik ...


[05:02:46 PM] Saya Hamba: jangan terjangkit den penyakit den ... penyakit lebih teruk dari hewan ternak ... wow


[05:36:15 PM] Saya Hamba:


[06:09:29 PM] hasin: slm


[08:14:19 PM] Ana Tholibah: jslm


[08:17:39 PM] hasin: kaifa haluki?


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Nyata, kadang-kala Islam Melayu merosakkan kefahaman orang lain. Sepatutnya kesemua ustaz mengajar secara ilmiah dengan rujukan yang muktabar dan diyakini. Bukan mereka cipta... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Ketika Mekah diterangi cahaya agama baru dan Rasul SAW yang agung mula mengumandangkan seruan kalimat tauhid, Bilal adalah antara orang pertama yang memeluk Islam... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:49:02 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:47:35 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT

Show 50 latest