* * * *
Halaqian
Ahli: 72863
Terkini: NanaRaisya
Statistik
Kiriman: 276806
Topik: 14961

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 221
Jumlah: 223
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[10:11:59 AM] Mei: rates dalam 5 %


[10:12:04 AM] Mei: ada tier


[10:12:25 AM] Mei: detailsnya den x sure...tak handle housing loan


[10:12:43 AM] Mei: ini bukan subsales kan?


[10:14:12 AM] Mei: puchase new house?


[10:14:21 AM] Mei: purchase


[10:29:14 AM] elsanxs: ye. direct from developer


[10:29:21 AM] elsanxs: completed project


[10:42:48 AM] Gautham: berapa harga rumah tu


[10:55:17 AM] Nursyarifah Syed Putera: Kenapa moved topik si puan itu ? bukankah dia meminta pendapat ?


[10:56:05 AM] Nursyarifah Syed Putera: Bukankah dia itu dalam kesusahan ? 


[11:00:03 AM] Nursyarifah Syed Putera: Moga dia dalam keluar jalan penyelesainya..kasihan di tipu kawan baik sendiri..


[11:02:33 AM] Mei: rasanya mod satukan dalam satu tajuk yang sama


[11:02:58 AM] Mei: sebab kes2 macam nih dah ada thread nya


[11:06:54 AM] Mei: Minta pendapat kawan2.. Sy dah buntu.. :'(


[11:24:16 AM] Nursyarifah Syed Putera: oh ya ke ? tak pasti pula ana. .tidak mengapa. .kelak ada yang membantu puan itu.. innsyaAllah


[11:27:44 AM] Mei: insyaAllah...moga dipermudahkan urusan nya


[11:31:56 AM] elsanxs: saya merge kan dalam satu topik. sebab puan tu buka 2 topik tapi kandungan yang sama


[11:34:38 AM] elsanxs: Tok Gautham City.. RM358k


[11:35:23 AM] Mei: Cik Syarifah nih penulis...


[11:36:18 AM] Mei: pengarang buku ke..majalah ke..kolumnis?


[11:46:14 AM] elsanxs: kak pah da takde


[11:47:21 AM] Ixora_skru: -salam-


[11:48:18 AM] Mei: jslm ixora


[12:16:35 PM] NanaRaisya: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[02:43:21 PM] SeliparBuruk: Salam


[03:04:45 PM] Mei: jslm


[03:04:54 PM] Mei: els...sapa developer?


[03:05:15 PM] Mei: up to 80% ja loan


[03:05:34 PM] Mei: min salary 3k


[03:05:51 PM] Mei: tenor 35 yrs


[03:35:41 PM] elsanxs: ok


[03:36:14 PM] Mat Nuget: baguss


[04:06:49 PM] Gautham: RM385K itu murah sangatlah, rata rata lain tempat dah RM500k ke 800k


[06:25:31 PM] janggutputih: Terkini [Topik Baru]: Mistik: Naga - The Dragon - The Serpent People


Pages: [1]

Ucap “SAYANG” Kepada Bukan Mahram

Quote
SOALAN:
Dulu saya pernah meminta nasihat daripada seorang lelaki. Dia juga ingin mencari seorang lelaki soleh untuk saya. Kami selalu berhubung melalui telefon dan e-mel. Dia juga meminta biodata dan ingin tahu perwatakan saya. Sekarang, saya terkesan dengan setiap percakapannya......

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Mohamad farhan

Kelmarin pada 06:20:36 PM
Apakah hukum saya mencium mulut sahabat lelaki saya. Saya seorang lelaki. Ciuman itu sebagai tanda saya sayang dia.
 

Nursyarifah Syed Putera

24 May, 2016, 06:24:10 PM
Apa yang ada disisi-Nya itu adalah lebih baik lagi
 

humaira as-siddiq

24 May, 2016, 12:15:47 AM
tidak sabar menanti ramadhan. ahlan wasahlan
 

Nursyarifah Syed Putera

24 May, 2016, 12:05:54 AM
Ramadhan 13 hari lagi
 

I am the warrior

20 May, 2016, 06:30:16 PM
Diam bukan tanda kita ni ada banyak masalah..Tapi diam itu sebab kita tahu apa yang patut dicakapkan,dan kita sedar,cakap kosong,perkara yang melalaikan..:senyum:

Show 50 latest