* * *
Halaqian
Ahli: 70874
Terkini: kamarko
Statistik
Kiriman: 271290
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 304
Jumlah: 308
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim

[03:16:43 PM] Durratul Hikmah: cite ape tu....


[03:18:37 PM] elsanxs: cite lakonan Nicholas Cage.. berpandukan bible diorang


[03:19:43 PM] Durratul Hikmah: acik tak tgk. pasal ape?


[03:20:38 PM] elsanxs: owh.. dalam cite tu orang2 yang beriman dengan tuhan depa akan hilang tiba2 pada satu hari nanti


[03:21:00 PM] maliki: mengarut kan.name pun citer


[03:21:22 PM] elsanxs: tapi kita kalo ikut quran.. orang2 alim ulamak akan pupus sorang demi sorang


[03:22:07 PM]  * pengguna forum takmo kawan maliki dah


[03:22:20 PM] pengguna forum: maliki bila ada afiqoh dia pulaukan den terus


[03:22:27 PM] afiQoh: pf ni sapa ek


[03:22:41 PM] pengguna forum: pf ni bukan bf


[03:22:42 PM] afiQoh: kak kemucup ka


[03:22:51 PM] pengguna forum: dan juga bukan gf


[03:23:41 PM] pengguna forum: kemucup tu aper kebenda tuh


[03:24:01 PM] Durratul Hikmah: senyum....


[03:24:17 PM] afiQoh: amboi pf..merajuk ka,ni laki ka pompuan


[03:24:24 PM] afiQoh: maliki pi ushar pf ni


[03:25:28 PM] afiQoh: jom ngemas2


[03:25:34 PM] afiQoh: untuk pulang umah


[03:25:36 PM] elsanxs: kemuncup tu benda yang suka lekat kat sluar/kain tu


[03:25:41 PM] Durratul Hikmah: acik undur diri dulu, nak marking balik


[03:25:42 PM] afiQoh: hari ini,hero saya mai ambik


[03:25:46 PM] afiQoh: dia cutii


[03:25:52 PM] Durratul Hikmah: assalamualaikum


[03:25:53 PM] maliki: pf jangan la merajuk


[03:26:03 PM] afiQoh: assalamualaikum semua...


[03:26:59 PM] pengguna forum: mashatul peberet eh register mcm2 nickname


[03:27:54 PM] maliki: awalnya afiqoh balik.lupa belaja lagi


[03:28:55 PM] maliki: camne keje harini pf.ok?


[03:29:03 PM] pengguna forum: pirah la maliki


[03:29:10 PM] pengguna forum: afiqoh dah balik baru nak tegur


[03:29:16 PM] pengguna forum: memang maleh layan maliki after this


[03:29:37 PM] maliki: tadi tak nampak


[03:30:15 PM] pengguna forum: bye maliki


[03:56:09 PM] maliki: huhuuu


[04:26:03 PM] elsanxs: tu la akak.. tak ajak lagi


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Kulit Dan Neraka

ibnu_zukefeli~menuis:Saudaraku, cuba kita bayangkan bagaimana keadaan kita jika Allah SWT mematikan semua nociceptor pada tubuh kita.  http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

9 Sebab Hati Tidak Bahagia

busyraa~menulis:Ego-Ibu segala mazmummah jadi ia membuatkan seseorang paling tidak tenang. Orang yang memiliki sifat ini pantang tercabar dari sudut zahir mahupun batin. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

Today at 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest