* * * *
Halaqian
Ahli: 72783
Terkini: Zuhailizaliha
Statistik
Kiriman: 276631
Topik: 14934

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 230
Jumlah: 234
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[09:26:24 PM] Gautham: apabila orang awam tidak memperdulikan itu hanya merosakkan dirinya sendiri, namun jika ada yang masyur berbuat salah itu akan merosakan umat


[09:28:23 PM] Gautham: terkini, tazkirah israk mikraj sedang di muat naik, semuga dapat menambah keyakinan diri kepada Allah


[10:48:08 PM] sitinurshahira_99: ye..sya tahu pasal tu Gautham...gangguan syaitan...tapi klau bole..sya xnk mimpi dh mcm tu..tkut la


[11:02:35 PM] Gautham: jika taknak mimpi, basuk kaki, sebaiknya wuduk, kendian doa mohon kepada allah, tidurlah wahai permaisuri


[11:06:53 PM] aniss_pelita: Assalamualaikum dah tido ke


[11:27:01 PM] Gautham: jslm


[11:29:48 PM] Gautham: ada apa ya aniss


[11:42:07 PM] Gautham:  


[02:12:12 AM] Saya Hamba:


[08:52:00 AM] Mei: slm


[08:53:04 AM] Mei: -syahaadah-


[08:53:09 AM] Mei: -syahaadah-


[08:53:19 AM] elsanxs: jslm


[08:53:34 AM] elsanxs: lame tak nampak madame mei


[08:53:37 AM] elsanxs: sihat?


[08:53:53 AM] Mei: Alhamdulillah sihat 


[08:54:03 AM] Mei: lama gak rasa nya tak masuk sini


[08:56:12 AM] Mei: tak de post israk mikraj ke arinih?


[08:59:19 AM] elsanxs: macam takde je


[08:59:48 AM] elsanxs: kak mei tak beli baju raye kat irma ke


[09:06:33 AM] Mei: irma tu seri ke?


[09:06:41 AM] Mei: baju raya pun tak dok tahun nih...


[09:12:07 AM] elsanxs: a.ah seri.. tengok fb dia skang niaga baju je.. 


[10:17:38 AM] maliki: yr


[12:23:25 PM] nazri0070: Terkini: Re: Suami melanggan dan berzina dengan pondan.


[12:24:41 PM] maliki: assalamualaikum pak nazri


[12:30:24 PM] nazri0070: wa'alaikummussalam


[12:32:07 PM] maliki: lama tak nampak


[01:25:27 PM] bieyanie: Terkini [Topik Baru]: Hebahan: BIANI's E-STORE


[01:27:25 PM] Mei: Terkini: Re: Suami melanggan dan berzina dengan pondan.


[01:29:56 PM] Mei: Terkini: Re: Bipolar Disorder


[02:39:15 PM] Gautham: sebab isteri tak mendiami rumahnya lah, banyak berlaku maksiat oleh suami


[02:40:00 PM] Gautham: karena itulah poligami itu terbaik jika isteri pertama mencarikan isteri kedua ketiga bagi suaminya


[02:40:50 PM] maliki: oo


[02:41:43 PM] maliki: kak els lunch ape arini


Pages: [1]

Ucap “SAYANG” Kepada Bukan Mahram

Quote
SOALAN:
Dulu saya pernah meminta nasihat daripada seorang lelaki. Dia juga ingin mencari seorang lelaki soleh untuk saya. Kami selalu berhubung melalui telefon dan e-mel. Dia juga meminta biodata dan ingin tahu perwatakan saya. Sekarang, saya terkesan dengan setiap percakapannya......

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Riot_heroes

21 April, 2016, 03:05:00 PM
tahniah kepada pra user kerana belum meninggal dunia ..
 

Cahaya pengetahuan

18 April, 2016, 12:07:29 PM
bila kita hanya mampu melihat salah orang , cek balik iman
 

Mat Nuget

06 April, 2016, 12:29:02 PM
Jadikanlah ilmu kamu itu ibarat garam, dan adab kamu ibarat tepung. Jagalah adab dimana sahaja kamu berada. Sepatutnya semakin berilmu seseorang itu, maka semakin dia akan berakhlak dan beradab"

-Al-Habib Najmuddin Othman Al-Khered Hafidzahullah-
 

maliki

01 April, 2016, 02:50:15 PM
"Rasulullah ﷺ melarang menyebarkan maklumat perbualan orang ramai tanpa mengusul periksa terlebih dahulu. Wallah'hi, tangan ini akan disoal oleh ALLAH samaada menulis perkara yang baik atau tidak.

Jangan menghukum orang dengan apa yang kita nampak, kerana banyak orang ditipu disebabkan matanya
 

nazim

21 March, 2016, 05:06:58 PM
"Tak perlu yang sempurna, cukup temukan orang yang selalu membuatmu bahagia & membuatmu bererti lebih dari sesiapapun". B.J.Habibie

Show 50 latest