* * * *
Halaqian
Ahli: 72539
Terkini: alliyah hambli
Statistik
Kiriman: 276110
Topik: 14873

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 194
Jumlah: 194
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[11:19:55 AM] I am the warrior: -salam-,kenapa banyak sangat blank space?Saya tak suka sangat makan nuget he.he,just share..nuget KFC baru makan..cheh..


[11:20:30 AM] I am the warrior: Maliki?lama tak nampak?apa cerita?lama diam ni,biasanya.....:senyum:


[02:24:37 PM] maliki: biasanya ape.. ade je


[03:57:27 PM] abuzulfiqar: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[06:15:58 PM] Saya Hamba:


[12:22:38 AM] Saya Hamba:


[09:21:47 AM] Mei: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[09:30:51 AM] maliki: tadi macam nampak kak mei bagi salam


[09:31:05 AM] maliki: camne buat hilang balik tu


[09:32:55 AM] Mei: sila taip taditu


[09:33:28 AM] Mei: patut tak de -


[09:33:57 AM] maliki: camne leh hilang


[09:37:36 AM] Mei: minta tolong kak elsanxs la maliki


[09:38:01 AM] Mei: away dulu  na...


[09:38:04 AM] Mei: slm


[09:38:07 AM] Mei: :senyum:


[09:43:56 AM] pawie: Terkini: Re: solat istikharah?


[09:44:51 AM] maliki: oo ingatkan ade kod yang boleh padam balik


[11:06:24 AM] mashatul:  


[11:08:39 AM] maliki: baby lelaki ke perempuan lislam?


[11:19:21 AM] Mei: sejuk betul opis arinih


[11:19:43 AM] Mei: mungkin sebab tak de orang


[11:26:31 AM] hurul aini: ramai org cuti lg...


[11:26:40 AM] hurul aini: eh..assalamualaikum...:senyum:


[11:30:56 AM] Mei: jslm aini


[11:31:12 AM] Mei: elsanxs  pun masih bercuti


[11:34:03 AM] hurul aini: oh...


[11:34:27 AM] hurul aini: kak mei..sy add fb akak...accept la..:senyum:


[11:37:04 AM] Mei: owh..ye ke


[11:37:14 AM] Mei: akak punya fb lama tak aktif


[11:37:38 AM] Mei: insyaAllah ada masa nanti akak accept ya


[11:37:46 AM] hurul aini: ok...


[01:05:54 PM] maliki: ape fbnya


[01:21:24 PM] elsanxs: rahsia


[05:43:07 PM] alliyah hambli: assalamualaikum semua, mau pendapat dari semua apa hukumnya seorang anak  menegur ibunya yang  melakukan zina dengan orang lain selain suami,( bapa tiri)adakh anknya brdosa?  ibunya hanya bercakap yang ank2 tidak perlu ikot campor urusannya kerana dosanya


Pages: [1]

Hukum Menggunakan Emas Dalam Perawatan Muka

Quote
pakah hukum menggunakan emas dalam rawatan muka. Skrg ni kite boleh tngk bnyk produk kecantikan dan penjagaan muka menggunakan emas. Adakah ianya menyerupai susuk? Ini kerana butir2 emas..

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Mat Nuget

Kelmarin pada 02:52:03 PM
Apabila hati tertarik dengan wajah wanita yang cantik, ubatnya ialah kita bayangkan wanita yg buruk,brkulit hitam dipnuhi bntik2 putih, gigi depannya keluar, muka dihurungi lalat, epala gendul
 

Mat Nuget

Kelmarin pada 02:44:03 PM
Nabi nawud a.s memberikan nasihat kepada anaknys. " Berjalan dibelakang harimau dan singa tak menjadi masalah. Tetapu jangan sesekali berjalan dibelakang wanita"
 

hotairballoon

04 February, 2016, 06:08:12 AM
tolong sayaa macam mana nak tanya soalan
 

Syuhada aqliah

03 February, 2016, 07:15:32 AM
Perlukan bimbingan.. bantu saya..
 

Mat Nuget

01 February, 2016, 09:57:37 PM
Nabi saw bersabda mafhumnya orang yang kuat itu bukanlah orang yang banyak bergaduh( selalu menang) tetapi orang yang kuat itu ialah yang dapat mengawal kemarahannya.

Show 50 latest