* * * *
Halaqian
Ahli: 72530
Terkini: mhdsubari
Statistik
Kiriman: 276106
Topik: 14873

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 216
Jumlah: 216
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[05:36:14 PM] Saya Hamba:


[06:21:29 PM] Saya Hamba:


[08:25:45 PM] I am the warrior: -salam-,betul cakap ana ngan selipar buruk..memanjang saje mendung,sekarang campur,sunyi..perhatian*


[08:26:16 PM] I am the warrior: senyum* senyum* senyum*


[09:42:09 PM] Ummi Munaliza: Assalamualaikum,,,


[09:42:23 PM] Ummi Munaliza: Salam


[09:43:49 PM] I am the warrior: -jawabsalam- ummi..senyum*


[10:08:57 PM] Mat Nuget: tushibu,,,'alal khair


[11:58:20 PM] n_anyss: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[01:30:40 AM] Saya Hamba:


[01:43:16 AM] Saya Hamba: yg mendung tu den sendiri ..... sedang dahhh terhidang macam2 atas rahmat-NYA kottt


[10:11:43 AM] Madznah: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[10:43:11 AM] Madznah: Terkini: Re: Nyatakan Masalah Anda Ketika Melayari Halaqah.net


[12:26:37 PM] Saya Hamba:


[05:48:44 PM] Saya Hamba:


[09:37:50 AM] I am the warrior: -salam-,betul tu,pak SH,banyak dah terhidang rahmat dariNya,buat kita...senyum*


[09:48:36 AM] Mat Nuget: sobahalkahir i am warrior, saya hamba


[10:33:22 AM] I am the warrior: Bila tengok nickname ada perkataan nuget,teringat kat maliki,lama dia tak online..dia kan suka jual nuget kat pejabat dia..:senyum:


[10:33:58 AM] I am the warrior: Sobahannur..Ismi Ain..:senyum:,wa ismuka?


[10:41:43 AM] Mat Nuget: laa adri..


[10:55:31 AM] I am the warrior: :senyum:


[11:22:13 AM] zillyitem90: batul tu ain...maliki dan nuget xdpt dipisahkan....:ketawa:


[11:59:51 AM] I am the warrior: Kenapa mat nuget kata tak tahu(laa adri)?..Mmm,pelik..


[12:00:50 PM] I am the warrior: Ya kak zilly...ana uhibbu anti...maliki ngan nuget x dapat dipisahkan?...:ketawa:,lawak ayat akak ni..


[12:02:32 PM] I am the warrior: Hari ni,duk lee saya speaking Arab setakat saya tahu je..Saya sambung,jadi budak KRK,bukan KAA,bahasa Arab saya tak dapat nak gunakan kemahiran tu,melainkan waktu agama je..Rasa sayang pulak tak digunakan,sebab dulu waktu PSRA saya dapat mumtaz..


[12:02:58 PM] I am the warrior: :sedihnya:, :'(


[12:04:37 PM] I am the warrior: Saya tak berapa sukalah,belajar akaun...perdagangan..susah sangat..Rasa nak ambik ERT je..ekonomi rumah tangga,senang cikit..Ni,akaun..nasib budak KRK..:senyum:,redha,sudah..senyum*


[05:01:20 PM] Mat Nuget: saya suka makan nuget 


[05:06:07 PM] Mat Nuget: aplikasikan bahasa arab disini supaya saya pun dapat belajar


[07:10:08 PM] abuzulfiqar: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[11:26:24 PM] Saya Hamba:


[02:21:41 AM] Saya Hamba:


[12:50:54 PM] maliki:  


[01:35:48 PM] Saya Hamba:


[03:32:02 PM] Saya Hamba:


Pages: [1]

Hukum Menggunakan Emas Dalam Perawatan Muka

Quote
pakah hukum menggunakan emas dalam rawatan muka. Skrg ni kite boleh tngk bnyk produk kecantikan dan penjagaan muka menggunakan emas. Adakah ianya menyerupai susuk? Ini kerana butir2 emas..

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

hotairballoon

04 February, 2016, 06:08:12 AM
tolong sayaa macam mana nak tanya soalan
 

Syuhada aqliah

03 February, 2016, 07:15:32 AM
Perlukan bimbingan.. bantu saya..
 

Mat Nuget

01 February, 2016, 09:57:37 PM
Nabi saw bersabda mafhumnya orang yang kuat itu bukanlah orang yang banyak bergaduh( selalu menang) tetapi orang yang kuat itu ialah yang dapat mengawal kemarahannya.
 

maliki

01 February, 2016, 08:24:57 AM
perkara yang betul2 menguji kesabaran ialah bila pergi beli nasi lemak kat kedai, kita datang dulu, orang lain yang dapat dulu.
 

maliki

29 January, 2016, 08:21:54 PM
walaupun diri banyak kelemahan, sehingga terasa banyak hal mengecewakan orang utk menjadi seperti orang lain. tapi saya nak belaja stay positif dan cuba senyum sokmo

Show 50 latest