* * * *
Halaqian
Ahli: 71382
Terkini: mimiamiramohd
Statistik
Kiriman: 273447
Topik: 14576

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 5
Tetamu: 350
Jumlah: 355
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[11:32:37 AM] maliki: harini ade sambutan tahun baru cina kat pejabat


[11:33:36 AM] maliki: macam tak sedap hati je takut kene koraoke nanti


[11:33:40 AM] maliki: malu


[11:33:43 AM] maliki: hahaa


[11:34:48 AM] mashatul: cakap sorang..kesian


[11:36:14 AM] maliki: takut la kene nanyi tadi


[11:36:19 AM] maliki: *nanti


[11:36:29 AM] mashatul: nyanyi je


[11:36:41 AM] mashatul: takpun lenyapkan diri


[11:36:45 AM] maliki: solo boleh kot


[11:36:52 AM] mashatul: guna kuasa naruto


[11:37:13 AM] maliki: naruto ade kuasa yang banyak klon kan


[11:37:18 AM] mashatul: ramai tak boleh sebab suara orang lain sumbang ek


[11:37:36 AM] mashatul: sasuke la kot bukan naruto


[11:37:52 AM] maliki: cuaca sekrang dah la panas, kalu hujan takleh balik nanti.


[11:37:55 AM] mashatul: teknik pembagi bayang


[11:38:05 AM] mashatul: kahkahkahkah


[11:38:05 AM] pengguna forum: apo bondo la cerita ni


[11:38:11 AM] mashatul: kelaka


[11:45:02 AM] kakakjieha: assalamualaikum :)


[11:52:14 AM] airsea_reach: apa cerita jer ni...dh masuk cerita naruto plak dah.,...tajuk perbincangan for today????


[11:52:30 AM] pengguna forum: please grow up mailiki


[11:52:47 AM] pengguna forum: kalau cerita merapu pls log off


[11:52:59 AM] pengguna forum: lebih baik diam dari mula cerita merapu


[11:53:17 AM] airsea_reach: PF...he..he...direct nyer....he


[11:54:35 AM] pengguna forum: nama jer dok bertapak lama dalam halaqah tapi masih macam budak2


[12:00:49 PM] maliki: airasea jawab la salam kakjieha tu


[12:01:22 PM] airsea_reach: Waalaikumsalam....


[12:01:32 PM] maliki: dia dah takde da


[12:03:23 PM] mimiamiramohd: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[12:04:59 PM] SeliparBuruk: -salam-


[12:05:08 PM] maliki: -jawabsalam-


[12:12:01 PM] airsea_reach: Waalaikumsalam....


[12:23:01 PM] SeliparBuruk: ape khabar?


[12:41:17 PM] HambaAllah08: salam


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Janganlah kita persia-siakan air mata kita jatuh pada tempat yang tidak sepatutnya. Jadilah tangisan kita sebagai tangisan yang menjadi ibadah pada pandangan Allah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Jangan jadi seperti titisan embun yang berada di hujung daun yang hanya menanti waktu untuk jatuh berkecai dan pada ketika itu sudah tiada harapan untuk memohon keampunan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

Yesterday at 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam
 

arshadabbas1989

22 February, 2015, 11:41:42 PM
Assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:13 PM
assalamualaikum

Show 50 latest