* * *
Halaqian
Ahli: 69997
Terkini: raja_syahidah
Statistik
Kiriman: 272414
Topik: 14301

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 253
Jumlah: 255

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
CIMB8601747915
MBANK563019228995

FEB 2014 RM773.94
Cerpen Sedih Seorang Suami [briela] ulas : Hidup kena bkongsi tp duit simpanan biar istri yg pgang heee
Cerpen Sedih Seorang Suami [mohd razif rahmat] ulas : Itulah tanggungjawab seorang suami, ketua keluarga, imam bg keluarganya, dan hamba allah. saya me...
Cerpen Sedih Seorang Suami [ainarohani] ulas : Cerpen sedih seorang suami....ada juga si isteri yg mengalami nasib yang sebegitu....sama-sama ke...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 01180004462058 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[11:58:57 AM] talibarut: den repair kapal terbang... mu repair besi... tapi mu jng komden yg repair kapal terbang dah ler... tapi perepair kapal terbang boleh komden peripair besi 


[11:59:08 AM] talibarut: sebab apa renungkan lah sedalam dan lumatnya


[11:59:28 AM] SeliparBuruk: baik tuan talibarut...eden terimo teguran tuan...


[11:59:58 AM] SeliparBuruk: tuan talibarut jauh malah jauh2 lebih besar dan hebat...


[12:00:02 PM] talibarut: Alhamdulilah... 


[12:00:49 PM] talibarut: pepair kapal tahu asal kapal terbang dari besi wajib mengetahui hal besi,,sebelum mengetahui hal kapal terbang....


[12:00:53 PM] elsanxs: mmm


[12:01:18 PM] SeliparBuruk: eden repair besi pun berapa nak reti lagi tuan, dan mmg tak reti pun....idak lah eden berani nak kondem yg repair kapalterobang tuh...


[12:01:38 PM] Saya Hamba:


[12:01:51 PM] Saya Hamba: eden tuhh. ....


[12:02:16 PM] talibarut: tapi perepair besi tak mengambil tahu hal kapal terbang... sebab hakikat tahu kepada besi berbading dengan perepair kapal terbang yg ambil tahu hal besi kerana kapal terbang jua asal ny dari besi 


[12:02:21 PM] talibarut: renung selumatnya ya


[12:02:47 PM] Saya Hamba: lawaks ..... kasaq je nampak gaya


[12:03:12 PM] SeliparBuruk: hebat tuan...eden tabik spring 313 kali..tuan talibarut..


[12:03:28 PM] talibarut: semuga jadikan sebahagian iktibar... 


[12:03:40 PM] talibarut: jua kepada iktibar diri saya sendiri 


[12:03:43 PM] talibarut: Alhamdullilah...


[12:03:46 PM] talibarut: sejahtera hendakNya


[12:03:56 PM] SeliparBuruk: sebenarnya tuan talibarut, saye malah repair besi pun tak reti...


[12:03:58 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:05:32 PM] Saya Hamba: sailor kot


[12:05:37 PM] SeliparBuruk: tahap tuan talibarut ni,repair kapalterobang, hanye segelintit manusia jer yg capai...saye percaye tuan talibarut bkn repair jer,siap leh fly-kan airplane tuh..


[12:06:16 PM] Saya Hamba: a'aa doa special plak tuh 


[12:06:19 PM] SeliparBuruk: maaf mazhirbatin ya tuan talibarut, eden terimo nasihat dan teguran tuan.


[12:06:46 PM] Saya Hamba: Maha Suci Allah yg memberi kemampuan mengendalikan kapalterobang ini sedangkan kami tak berdaya tanpa kehendak Engkau


[12:10:21 PM] SeliparBuruk: Subhanallah. Allahummasolli'ala sayyidinaMuhamamdinwa'ala aliwasohbihiwasallim.


[12:12:29 PM] SeliparBuruk: masyaAllah tabarakallah tuan SH...Alhamdulillah. jazakallahu tuan.


[12:12:46 PM] Saya Hamba: a'aa tuan saya memang baek terhadap saya


[12:13:31 PM] Saya Hamba: macamana kamu dapat layanan dari Tuan kamu tuh ... camtulah saya dapek ... cuma idaklah saya berselawat macam kamu tuh


[12:14:08 PM] Saya Hamba: selawat zahir dan batin plak tuh ... wow ... bukan kubur nanti bercahaya ... nie ha ,,,, bercahaya ataih donia


[12:14:12 PM] Saya Hamba: cayaa la 


[12:14:16 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:21:38 PM] SeliparBuruk: salam jumaat ,sayyidil ayyam ....maafzahirbatin tuan-tuan.....SAW


[12:22:36 PM] SeliparBuruk: offline: Laahaulawalaquwwataillabillah.


[12:39:48 PM] elsanxs:             halaqahforum1


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx CUBA TEKA.. Ilmiah~Lucu 7 elsanxs
xx Tuan Guru Haji Hassan Mufti yang berjasa di Melaka Hebahan 8 zaine abeed
xx Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya? HP & Tablet 7 taylor90
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4365 aina_muda262
xx Mutiara Kata Hari Ini... Mutiara Kata 2072 ZakiaAliaMedina
xx Bolehkah melakukan perbuatan berlebih-lebihan dalam memuji dan me... Akhlaq 8 ZakiaAliaMedina
xx Permasalahan Berkaitan Anjing dan Babi Feqah Islam 131 hondaex5
xx Niat Solat Feqah Islam 27 hondaex5
xx Hukum sertai Pertandingan Feqah Islam 14 ingintahusangat
xx sejarah melaka dan penyebaran islam Kisah 11 talibarut
thumbup Promosi Alquran Madina Edisi Khas Wanita (Cover Lembut dan Cantik... Bazaar HQ 0 AlquranMadina
xx Majlis-Majlis Ilmu Di Tempat Anda Hebahan 66 ZakiaAliaMedina
xx Bilakah diwajibkan qada, fidyah dan kaffarah KHAS Ramadhan 41 talibarut
xx Qasidah... dibenarkan ke atau tidak..? Soal Jawab 16 easternpoem
xx ~ cermin kan diri ~ Sajak & Puisi 0 talibarut
xx Mendidik Hati Mengharap Kepada Allah Penawar Hati 11 norazilatalib
xx Tafsiran Mimpi - Yasin Dan Ayat 1000 dinar Bicara HQ 0 Al Amirul Mukminin
xx Mari Belajar Tauhid Aqeedah 108 Irsyadiirfani
xx Promosi RAFIQA – Hijab Eksklusif Patuh Syariah PERTAMA di Malay... Hebahan 12 rafiqa
xx PETUA UNTUK MENGHALANG ANAI-ANAI MEMBIAK Petua 22 acit
xx Rahsia Mimpi Mistik 275 fadhila
xx Aku Wanita dan Aku Suka Wanita Luahan Hati 25 florafauna
xx Topap Skor A 6 bulan cuma rm 80! Hebahan 0 fufu
xx KHIDMAT KAWALAN SERANGGA DAN ANAI-ANAI Hebahan 1 iskandarzulkarnainshah
xx (Geletek) Tidur Masa Khutbah Khutbah 2 msa
xx Warna-Warni -Foto- Pondok Tahfiz 3 alhaudhie
xx Najis Mula Disuntik ke Tubuh Umat Islam Sejak dari Lahir? Dunia Islam 50 Abg Ngoh
xx Status Kedudukan Sifat 20 Aqeedah 84 SeliparBuruk
xx Anak Istimewa - Hyperactive Pendidikan 40 ainarohani
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 101 Irsyadiirfani
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170

Apakah warna warna di belakang ubat gigi

Pernahkah anda mengambil tahu apakah maksud garisan berwarna yang dilabel di belakang ubat gigi yang anda beli? http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

The orphans of Agent Orange

Fifty years on, children suffer from the horrific effects of America’s use of chemical weapons during the Vietnam War http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Cerpen Sedih Seorang Suami

Maka bermulalah pagi hari isnin si suami dgn berbekalkan modal baki gaji hari jumaat kelmarin sebanyak Rm30.00 untuk isi minyak motor dan makan di pejabat.. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

'Set Off' Hutang Dengan Servis

Ustaz katalah ada seorang berhutang dengan saya sebanyak RM 12,000 tanpa sebarang faedah, dan berjanji akan membayarnya dalam masa 1 tahun, iaitu RM 1,000 setiap bulan. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170
Last 10 Shouts:

 

norazilatalib

Hari ini pada 09:49:52 AM
Moga ada sinar untuk hari ini, esok dan hari2 yang seterusnya....
 

Princess_ain

Hari ini pada 12:02:21 AM
zikirullah hari jumaat:YA ALLAH
 dan SELAWAT NABI saw
1000 kali..
Alhamdulillah
 

hasin

Semalam pada 10:02:47 PM
nor azren..
kalau nak jawapan cepat, boleh masuk chatbox.. kalau kebetulan ada ustaz atau ustazah, bolehlah tanya secara langsung
 

hasin

Semalam pada 09:16:37 PM
nor azreen, bukalah salah satu topik forum.. tulis masalah awak kat sana.. nanti ada la yang jawab.. selamat berforum
 

Syukur14

Semalam pada 05:21:03 PM
Alhamdulillah..
 

norazilatalib

Semalam pada 09:45:59 AM
Assaqlamualaikum bidadari2 dan pemuda2 syurga...penuhi harimu dengan mengingati Allah...
 

ansarul_haqq

23 April, 2014, 07:15:57 PM
Apa punya jenis akhlak la..
umat islam marah bila dihidangkan daging babi sedangkan mereka menghidangkn daging lembu pada tetamu india mereka.
 

ummi islamiyah

23 April, 2014, 01:00:56 PM
sabarkan hati...kuatkan la iman
 

briela

22 April, 2014, 11:46:10 PM
Kuatkan imanku ya Allah
 

briela

22 April, 2014, 10:59:05 PM
hatiku menangis!

Show 50 latest