* * *
Halaqian
Ahli: 70447
Terkini: rashar09
Statistik
Kiriman: 273653
Topik: 14444

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 6
Tetamu: 253
Jumlah: 259

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [sakinah umairah] ulas : kurma ini juga makanan sunnah nabi.
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : untuk tahu apa itu lambung - sialkan klik  [url=http://id.wikipedia.org/wiki/Lambung]http://...
Jiwa Baru Selepas Ramadhan [al-baab] ulas : cik zunita kena tahan amarah, apa pun berlaku depan dirimu, tahan lah marah mu, kuatlah dirimu ji...
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : lambung tu PERUT
makanan masuk dalam lambung - dalam perut

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[08:20:54 AM] al-baab: Islam adalah Suci


[08:25:15 AM] al-baab: orait naa, chalo bhai


[08:56:11 AM] Mei: halaqahforum4


[09:02:59 AM] elsanxs: sama-sama kasih


[09:03:17 AM] elsanxs: madame mei banyak keje?


[09:05:37 AM] Mei: banyak gak


[09:05:42 AM] Mei: nak pulun sebelum cuti


[09:05:51 AM] Mei: ko cuti 2 minggu eh


[09:06:42 AM] elsanxs: seminggu lebih je


[09:06:50 AM] elsanxs: balik je sini trus keje


[09:07:23 AM] elsanxs: huu.. rileks sket mana deadline dekat2 raya dah setel


[09:08:45 AM] RS^: -salam-


[09:09:18 AM] RS^: els...tahu tak ke mana hilangnya Zunita?


[09:13:43 AM] elsanxs: -jawabsalam-


[09:13:50 AM] elsanxs: dah lama tak nampak tok


[09:14:49 AM] RS^: sebab tetiba dia ghaib dari FB...macam dah delete akaun


[09:20:17 AM] elsanxs: oo...


[09:49:45 AM] al-baab: zunita ikut kemuncup


[09:51:13 AM] al-baab: mereka buang, diri dari internet


[09:53:31 AM] al-baab: tak tahan godaan u, takleh berkata, selalu terbabas sia sia


[09:53:53 AM] al-baab: ilmu kurang, persangkaan lebih


[09:54:42 AM] al-baab: bila look back tulisan dalm thread, apa tuan rasa?


[09:55:05 AM] al-baab: situasi dan kondisi masa itu, apakah kebenaran yang tuan smpikan


[09:55:33 AM] al-baab: itulah ujian atas setiap diri, samada boleh menyampikan kebenaran


[09:56:19 AM] al-baab: ingat lah ya, tuliskan atau sampikan yang kamu tahu, jngan sekadar hearsay saja


[09:56:40 AM] al-baab: hearsay jenis cakap cakap politik


[09:56:48 AM] al-baab: terikut ikut kepartian


[09:57:17 AM] al-baab: parti Ahli Sunnah dan Berjamaah saja yg elok


[09:58:25 AM] al-baab: kena redha, terima ketentuan Allah, tak boleh komplen, patut bersyukur atas segala ketentuannya


[10:00:09 AM] al-baab: jangn letak diri dalam kebinasaan, beringat ingatlah kit boleh tunduk kepada Allah ini ramadhan


[10:02:36 AM] al-baab: balik awal, makan bersama dengan ahli keluarga, berjamaah solat dan sebagainya


[10:03:07 AM] al-baab: pintu syurga di buka, rahmatnya melimpah


[10:03:54 AM] al-baab: habis ramadhan, syaitan terlepas ikatan, keduniaan menjelma, balik lambat, makn luar, tak berjamaah , anak anak kerinduan


[10:04:33 AM] al-baab: boleh idak nampak kekuasaan Allah


[10:04:52 AM] al-baab: semuga dapat bertaqwa


[10:18:22 AM] riyadhrizqin: Terkini: Re: Di Ambang Perceraian...


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx Di Ambang Perceraian... Kekeluargaan 3 riyadhrizqin
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 145 al-baab
xx puisi : Ana uhibbuka Fillah Sajak & Puisi 3 Saya Hamba
xx Tuliskanlah Mimpi-mimpi Anda secara Nyata! Hiburan 1 cikgu anggun jelita
xx Suami tak izin berhenti kerja Kekeluargaan 5 nurdee
xx Islam Adalah Memperbaiki Diri Sendiri Akhlaq 10 al-baab
xx boleh ke si muda dan si tua berbaik semula? Munakahat 3 huda suhaemi
xx Ketika Berusia 40 Tahun Penawar Hati 7 azaliah
xx SUAMI BENGIS TERHADAP ANAK Kekeluargaan 2 al-baab
xx Gaza dan Palestine Dunia Islam 306 Gah Iman
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4412 zam4136
xx masalah network PC Dekstop 3 al-baab
xx Aku tidak suka meluah.. Luahan Hati 2 zietahassan
xx Sajak Ketuhanan Sajak & Puisi 30 al-baab
xx Berzina dan ingin pikul tanggungjawab/konfilk keluarga Bicara HQ 4 Pening
xx Tafsir Mimpi Mistik 1951 al-baab
xx Sahkah lafaz taklik?? Kekeluargaan 1 al-baab
xx Sepi Itu Indah Mutiara Kata 9 zietahassan
xx HHH 7 Melaka (perbincangan) 3 H 10 Nurul Nawar
xx Mazi, keputihan dan hukum puasa Feqah Islam 1 al-baab
xx Sumbangan Tabung Server Sehati Sejiwa Pentadbiran 165 sharif01
xx Tanya di Sini Tentang Komputer: Masalah dan Tips PC Dekstop 294 SHreK_MaN
xx Senarai NGO dan Badan-badan Kebajikan di Malaysia 'Amal Jamaa'ie 7 erny_suhaida
xx Rumah Terrance Sudut Rumah Impian Hebahan 0 mykenari
xx Curik duit suami Ekonomi 1 al-baab
xx KITA - Peringatan Dunia Islam 443 al-baab
xx Baitul Muslim-Mencari Calon Isteri Kedua Bait Muslim 332 emkay.ottoman
xx INFAQ Pembinaan Madrasah Tahfiz As Syifaa' Pondok Tahfiz 2 alhaudhie
xx Kongsi Blogging Tips atau Internet Tips PC Dekstop 4 ibucomey
xx IE 8 vs Firefox 3.01 vs Google Chrome vs CometBird PC Dekstop 31 ibucomey
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170

Jiwa Baru Selepas Ramadhan

Ada orang sepanjang Ramadan pergi ke masjid dan surau, tetapi selesai Ramadan, perkara itu tidak lagi dilakukan maka itu namanya ‘hamba Ramadan’ bukannya ...http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kekuatan Manusia Pada Al-Quran

Qishashul ~ Orang yang mempunyai akal yang sihat akan mengatakan, Tidak mungkin suatu itu berlaku secara kebetulan bahkan ada... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Rahsia Berbuka Dengan Kurma

al-hikmah~menulis: Kurma adalah buah yang berkah, Rasulullah SAW mewasiatkan kepada kita untuk memakannya ketika mulai berbuka dari puasa Ramadhan. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Jangan Ditangisi Haid Itu

Ramadhan tiba lagi dengan sajian pahala yang berganda-ganda. Dalam kita rancak menyusun perancangan sebulan ibadah kita, tentu sahaja terdetik di hati, “ Alaaa, janganlah period kali ni datang pada akhir 10 ramadhan. Tengah pecutan maximum tu”. Atau pun “ Haa? Period datang double bulan ni? Awal dan akhir? Kenapa Allah uji ana sampai macam ni sekali? http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170
Last 10 Shouts:

 

al-baab

Semalam pada 04:40:06 PM
Duduk dalam majlis ilmu, berpahala

Duduk bersama orang alim berfaedah

kenapa pula malu nak join

subhanallah
 

RS^

Semalam pada 02:18:50 PM
Seorang penyair mengatakan:

 

Setiap penulis pasti akan mati dan berlalu

tetapi waktu akan mengabadikan apa yang ia tulis itu

maka janganlah menulis dengan tulisan tangan Anda

selain yang membuat Anda bergembira

pada Hari Kiamat ketika melihatnya.
 

Abang Mohd. Shukri

22 July, 2014, 04:25:33 PM
Orang Yang Tidak Memuliakan Ibu Bpada Tiada Syurga Baginya
 

ansarul_haqq

21 July, 2014, 10:50:40 AM
Jika anda seorang yang melafazkan dua kalimah syahadah yang menjadikan kamu seorang Muslim, titipkanlah doa buat saudaramu diGhaza !
Jika anda seorang manusia, kasihanilah mereka yang berada di GHAZA.
#qunutnazilah#
 

ibucomey

18 July, 2014, 02:55:25 PM
Sabar Itu Indah
 

Aku Insan Lemah

18 July, 2014, 02:52:37 PM
wah, alim2 orang kat sini.. mcm x layak pula diri ni join..
 

al-baab

17 July, 2014, 03:57:28 PM
SABAR itu mudah saja, Tahanlah diri, buat bo do saja, jangan peduli apa orang kata, pedulilah apa yang Allah suka
 

ibucomey

16 July, 2014, 03:01:55 PM
Sabar itu Mudah di Ucap..Sukar di laksana..Selamat berpuasa..
 

cikgu anggun jelita

16 July, 2014, 09:27:43 AM
salam..
sy nk cari Hairi1210 nk tanya pasal saman PDRM.. HELP ME PLEASE
 

ananurtz

14 July, 2014, 12:04:31 AM
:ws:


Show 50 latest