* * *
Halaqian
Ahli: 71116
Terkini: farah90
Statistik
Kiriman: 272858
Topik: 14491

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 284
Jumlah: 288
Masalah Besar Berpunca Daripada Masalah Kecil [ainarohani] ulas : Lebih baik menjadi lebih tegas dan berhikmah dalam mendidik....
Sayang bukanlah dengan merel...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [hanislutfi] ulas : Ramai remaja yg bercinta merancang untuk mendirikan rumah tangga .. nak nikah tu dah bagus , cuma...

[10:35:29 AM] elsanxs: Alhamdulillah


[10:44:12 AM] maliki: walaupun rumah sy tak pernah banjir sebab kawasan tinggi tapi tak mustahil boleh tenggelam kalau dilihat di kuala krai tu,stesen minyak habis tenggelam,dalamnya air.kuasa Allah


[10:46:13 AM] maliki: dah macam lautan kan


[10:46:58 AM] Saya Hamba:


[10:47:49 AM] Saya Hamba: sentiasa dibanjiri dan sedang tenggelam atas kehendak-NYA samaada sadar @ idak ........


[10:48:29 AM] elsanxs: betul..


[10:48:43 AM] elsanxs: alangkan cameron pun bole banjir.. ini kan tanah dataran je..


[10:52:14 AM] maliki: gunung masa bah zaman nabi nuh pun boleh tenggelam


[10:52:51 AM] elsanxs: tu la..hmmm


[10:53:37 AM] maliki: tatutnya


[11:26:39 AM] Saya Hamba: takut akan Qadar-NYA kot


[11:26:49 AM] Saya Hamba: tiada daya dan upaya kami tanpa bantuan-NYA


[11:27:20 AM] Saya Hamba: tak banjir pun den masih dok tenggelam dek maso ..... tak sodar2 masih tak sodar2


[11:27:38 AM] Saya Hamba: tak sodar2 sentiasa dibanjiri rahmat-NYA


[11:28:50 AM] Saya Hamba: Nabi Ayyub a.s : " Sesungguhnya saya merasa malu kepada ALLAH Taala untuk meminta kepada-NYA, sebab waktu cubaan-NYA belum memadai jika dibandingkan masa senangku."


[11:29:02 AM] Saya Hamba: perghhh den yg tak reti malu wehh


[02:27:35 PM] hasin: slm


[02:28:20 PM] maliki: -jawabsalam-


[02:28:47 PM] hasin: maliki ada kat mana tu?


[02:30:12 PM] maliki: KL


[02:30:22 PM] maliki: kat kuala terenggganu banjir?


[02:34:34 PM] hasin: saya ada kat kerteh.. khabarnya kuala terengganu pun banjir


[02:43:42 PM] maliki: jalan kat dungun masih tak boleh lalu ke


[02:47:10 PM] elsanxs: hye cik mei


[02:51:02 PM] maliki: cik mei?


[02:52:21 PM] hasin: entahlah , maliki.. saya tunggu hari khamis baru balik


[03:01:46 PM] elsanxs: cik mei dah hilang..


[03:01:58 PM] elsanxs: semua tengah bercuti abeskan cuti..


[03:02:25 PM] maliki: kerteh tak banjir


[03:03:01 PM] elsanxs: skolah pondok ustaz banjir?


[03:03:11 PM] elsanxs: ustaz al haudhie..


[03:21:13 PM] muhdsyazwan: assalamualaikum smua


[03:44:31 PM] maliki: -jawabsalam-


[03:46:54 PM] Saya Hamba:


[03:47:27 PM] maliki: hydra adik pak sh mana?lama tak nampak


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 127
Maka, ketika itu George membalikan perisainya lalu mendekati Khalid sambil berkata, “Ajarkanlah padaku tentang Islam!” Kemudian Khalid membawa George ke dalam kemahnya... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Mengapa, semut akan berhenti sejenak jika bertemu/berpapasan dengan semut lainnya? Semut yang terlihat “mengadu kepala” saat bertemu itu... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Sebenarnya, perkenalan ini tidak disengajakan kerana saya tersilap mendail nombor telefon. Sejak itu, saya berasa selesa berkomunikasi dengannya menyebabkan hubungan semakin rapat... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Seseorang, itu hendaklah sentiasa bersabar dengan karenah atau gangguan jiran, kerana ia termasuk dalam golongan orang berbuat baik kepada jiran tetangga... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 127
Last 5 Shouts:

 

zulaiqa

26 December, 2014, 03:38:00 PM
hidup perlu lebih memberi
kerja sebagai satu ibadah
 

human

23 December, 2014, 02:41:05 PM
SesungguhNya Allah mengasihi orang-orang yang banyak bertaubat, dan mengasihi orang-orang yang sentiasa mensucikan diri.
(Al-Baqarah 2:222)
 

shahrul aizaq

02 December, 2014, 08:41:06 AM
Tiada aplikasi laman web ini kah?
 

ikwanRasullah

02 December, 2014, 05:31:18 AM
NI NAJAH_NAJWAH...Dahreti ker post....Go
 TOPIK
 

mysteronic78@gmail.com

23 November, 2014, 06:30:09 PM
Mari kita pastikan amalan dan ibadat kita kembali kepada Al-Quran & Sunnah dan bukan megikut tradisi orang ramai atau datuk nenek kita..ikutlah tradisi Rasullullah SAW

Show 50 latest