* * *
Halaqian
Ahli: 70706
Terkini: xnet
Statistik
Kiriman: 272507
Topik: 14490

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 155
Jumlah: 157

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Konsep Perjuangan Rasulullah [Fakir Billah] ulas :

    Muhammad Pesuruh Allah cerita berkenaan  Tuhan yang sebenar. ...
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[01:50:55 PM] Fakir Billah: Berkawan di dunia sampai ke akhirat dan untuk ke akhirat buakn hanya berkawan terhenti di dunia ini.


[01:52:38 PM] Fakir Billah: Suami dan isteri serta anak-anak kenalah berjalan seiriing.


[01:54:26 PM] Fakir Billah: Faham dan mantap Ilmu, mahir dengan petua beza berhukum dan boleh membezakan yang haq dan yang batil.


[01:57:10 PM] Fakir Billah: Masing-masing beramal dengan sungguh-sungguh untuk tembus ke hadrat Allah supaya mendapat pengesahan amal daripada Allah SWT.


[01:58:05 PM] Fakir Billah: Selagi tidak dapat pengesahan amal daripada Allah SWT selagi itulah munafik, kufur dan kafir.


[01:58:38 PM] Fakir Billah: Tidak perlulah kepada apa apa alasan atau hujah, simpan dalam kocek.


[02:00:17 PM] Fakir Billah: Sembahlah Allah yang sebenar 25 Nabi dan Rasul telah lama menyarankan peringatan, pengajaran, teguran dan amaran Allah SWT.


[02:01:15 PM] Fakir Billah: Sembah Allah yang sebenar sehingga sampai kepada pengesahan amal itu oleh Allah SWT.  Itu tuntutan amal.


[02:07:59 PM] Fakir Billah: Terkini: Re: Orang yang buta kedua belah matanya masuk syurga


[02:16:06 PM] Fakir Billah: Lagu mana nak buat  supaya amalan tidak menjadi bersekutu dan bercerai daripada Allah.


[03:10:07 PM] al-baab: Islam untuk semua oleh halaqah.net, tapi kenapa ramai di banned dan tidak di beri kebenran sekian sekian


[03:10:27 PM] al-baab: itulah berbeda niat dan tujuan


[03:11:15 PM] al-baab: datangi lah oleh kamu, dengan ilmu, hikmah dan kebijaksanaan, agar lawanmu boleh menjadi kawanmu nanti


[03:11:54 PM] al-baab: demikian maksud ayat yat Allah, jika mengertilah membacanya


[03:17:54 PM] al-baab: jika berani berkata untuk semua, Allah ciptakan orang lain sebagai cermin diri sendiri


[03:18:07 PM] al-baab: apakah ini zaman sesuai hukum pancung


[03:18:40 PM] al-baab: atau kita cuba memperbaiki, pemikiran mereka agar sesuai dengan tamadun dan pemikiran islam


[03:19:46 PM] al-baab: UMNO dan DR Mahathir, cuba ubah pemikiran melayu agar keluar dari, hanya berharap kerajaan dan subsidi, tetapi hari akhirnya tun mahathir, keluar air mata


[03:20:15 PM] al-baab: demikianlah, Hidayah itu hanya dari Allah


[03:20:40 PM] al-baab: kita boleh ajak, saran, dengan jujur, semuga Allah kurniakan hidayahnya


[03:21:06 PM] al-baab: Rasulullah tak banned penduduk Taif


[03:21:57 PM] al-baab: Islam umat muhammad sampai ke seluruh dunia, hanya saja, kini Ilmu semakin hilang dengan kematian ulamak


[03:22:43 PM] al-baab: semuga ada pelajarannya kepada mereka yang ada kehendak berjuang untuk kemajuan Islam, dan Tauhid


[03:23:11 PM] al-baab: sesiapa yang menolong Allah, Allah akan meneguhkan tapak pendiriannya


[03:23:45 PM] al-baab: janganlah, cakap tapi tak bikin, bikin tak seperti di katakan


[05:47:36 PM] rayyamen: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[11:56:39 PM] Saya Hamba: lawaks ..... nie kena banned ... adoiiii lawaks punya bikin ... kunun2 nak sedarkan pengasas wakaf kot


[11:57:26 PM] Saya Hamba: ehhh ok per ... dgn apa yg dibenarkan .... buat jer la ... lawaks ... macamlah hidayah milik dia la plak


[11:57:46 PM] Saya Hamba: antara pangguna wakaf yg prihatin kotttt


[11:58:18 PM] Saya Hamba: ko org buat camno pun ko kan tetap kawan pada semua .... lawaks


[03:11:54 AM] Saya Hamba:


[03:13:56 AM] Saya Hamba: Murshid dan Sheikh Alkedebaabe, cuba ubah pemikiran pengguna wakaf agar keluar dari, hanya berharap tak tentu hala dan harap nasib jer, tetapi hari akhirnya si alkebendoler nak hairan ... Islam untuk semua oleh halaqah.net, tapi kenapa ramai di banned ...


[03:14:21 AM] Saya Hamba: ....... dan tidak di beri kebenran sekian sekian 


[03:14:55 AM] Saya Hamba: ramai ke kena banned ? wow ramai gak yg seilmu macam seseorang tu ekk


[06:18:11 AM] xnet: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest