* * *
Halaqian
Ahli: 70620
Terkini: mohd adnan abbas
Statistik
Kiriman: 272328
Topik: 14474

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 197
Jumlah: 198

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[05:01:32 PM] elsanxs: kan bes kalo orang2 camni kalo ada repot je trus antor ke spital sakit jiwa


[05:01:48 PM] elsanxs: mental problem.suka ati je


[05:01:53 PM] Mei: si suami ke isteri yang kena hanto spital tu


[05:02:06 PM] elsanxs: yang suke pukui tu


[05:02:13 PM] Mei: oho..betui2


[05:02:32 PM] elsanxs: kalo bini suke pukui anak tanpa alasan pun patut kena masuk spital gak


[05:02:43 PM] Mei: yer...


[05:02:50 PM] Mei: kes dera pun banyak


[05:03:06 PM] elsanxs: mental disaster dah mesia ni


[05:03:16 PM] Mei: sebab apa


[05:03:21 PM] Mei: sebab rohani kosong


[05:03:35 PM] Mei: short ke otak


[05:04:22 PM] Mei: senget la akal pemikiran


[05:04:33 PM] talibarut: alamak....


[05:04:56 PM] talibarut: kalau rapat dengan kita..kita lari jauh jauh dulu.... kan jadi mangsa keadaaan mei pulak heee


[05:05:02 PM] elsanxs: kite potpoet2 sini whitelady tu nampak ke idok kak mei


[05:05:27 PM] Mei: dia nampak kot


[05:05:33 PM] Mei: cuma tersepit nak buat keputusan


[05:05:46 PM] talibarut: alamak.... 


[05:05:56 PM] elsanxs: tinggal je lady.. baru 2 tahun.. skejap je bleh lupe


[05:05:57 PM] talibarut: garang nya...


[05:06:05 PM] Mei: apa yang alamak2 nih


[05:06:13 PM] elsanxs: ramai laki mamat kpop ensem..


[05:06:39 PM] Mei: ensem tak cukup els


[05:06:53 PM] talibarut: garangnya awk


[05:07:04 PM] talibarut: heee dgr tu elsx haa


[05:07:13 PM] talibarut: hesem tak cukup...


[05:07:31 PM] Mei: mesti ada duit jugak...errk..:senyum:


[05:07:48 PM] Mei: hii


[05:07:52 PM] Mei: gurau je


[05:08:20 PM] talibarut: tp tp sy tak ada duit....


[05:08:26 PM] elsanxs: :ketawa:


[05:09:08 PM] Mei: klau xde..duk diam2 je le..jangan mencelah orang sembang


[05:09:30 PM] talibarut: haaa ok


[01:09:35 AM] Saya Hamba:


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو
 

al-baab

19 August, 2014, 06:56:06 AM
khatam ilmu itu, sempurna Iman, Allah lebih di cintai melebihi selainnya, jadi tidaklah guru itu, menyalahi sunnah, dan tidaklah ia tidak beramal
 

ansarul_haqq

08 August, 2014, 09:25:17 PM
"Dari anas radiallahuanhu sedang ia melalui sekelompok kanak2, lalu dia memberikn salam kpd mereka, lalu berkata beginilah rasullullah melakukannya."muttafaqunalaih
setiap hadis atau tingkah laku nabi yg kita dengar,
lakukanlah

Show 50 latest