* * * *
Halaqian
Ahli: 72530
Terkini: mhdsubari
Statistik
Kiriman: 276105
Topik: 14873

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 86
Jumlah: 88
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[02:54:25 PM] nazim: kat luar dah hujan


[04:50:37 PM] aisya maryam: hai semua, ada sesiapa boleh ajar saya gunakan lama ni tak utk artikel?


[05:25:25 PM] mohdsiss: Terkini: Re: Suami Ingin Nikah Khitbah


[07:18:29 PM] Legend mujahidah: Mendung...:senyum:,baru dapat buka sebab selama ni duduk asrama je..:senyum:


[07:30:47 PM] hotairballoon: Terkini: Re: Cegah Remaja Dekati Zina


[10:57:16 PM] abuzulfiqar: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[10:59:45 PM] abuzulfiqar: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[01:28:52 AM] Saya Hamba:


[02:31:55 AM] Saya Hamba:


[08:19:36 AM] alhaudhie: Terkini [Topik Baru]: Rabi'ul Akhir: Islam DiJulang Penjajahan Baru DiHalang


[08:48:52 AM] elsanxs: slm


[08:48:56 AM] elsanxs: halaqahforum4


[09:09:26 AM] anissophea: Terkini: Re: Jawatan Kosong Guru Al-Quran (Rm2800) Seluruh Malaysia & Singapura


[09:29:04 AM] Mat Nuget: Terkini: Re: KISAH WALI-WALI ALLAH


[09:48:06 AM] Mei: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[09:56:11 AM] Mei: Terkini: Re: KISAH WALI-WALI ALLAH


[11:45:58 AM] Saya Hamba:


[11:47:19 AM] Mat Nuget: Terkini: Re: 25 nabi dan kisah mereka


[05:02:54 PM] lily akalili: Terkini: Re: Suami Ingin Nikah Khitbah


[05:03:59 PM] etohajra86: Terkini: Re: Merubat Putus Cinta


[05:36:14 PM] Saya Hamba:


[06:21:29 PM] Saya Hamba:


[08:25:45 PM] I am the warrior: -salam-,betul cakap ana ngan selipar buruk..memanjang saje mendung,sekarang campur,sunyi..perhatian*


[08:26:16 PM] I am the warrior: senyum* senyum* senyum*


[09:42:09 PM] Ummi Munaliza: Assalamualaikum,,,


[09:42:23 PM] Ummi Munaliza: Salam


[09:43:49 PM] I am the warrior: -jawabsalam- ummi..senyum*


[10:08:57 PM] Mat Nuget: tushibu,,,'alal khair


[11:58:20 PM] n_anyss: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[01:30:40 AM] Saya Hamba:


[01:43:16 AM] Saya Hamba: yg mendung tu den sendiri ..... sedang dahhh terhidang macam2 atas rahmat-NYA kottt


[10:11:43 AM] Madznah: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[10:43:11 AM] Madznah: Terkini: Re: Nyatakan Masalah Anda Ketika Melayari Halaqah.net


[12:26:37 PM] Saya Hamba:


[05:48:44 PM] Saya Hamba:


Pages: [1]

Hukum Menggunakan Emas Dalam Perawatan Muka

Quote
pakah hukum menggunakan emas dalam rawatan muka. Skrg ni kite boleh tngk bnyk produk kecantikan dan penjagaan muka menggunakan emas. Adakah ianya menyerupai susuk? Ini kerana butir2 emas..

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

hotairballoon

04 February, 2016, 06:08:12 AM
tolong sayaa macam mana nak tanya soalan
 

Syuhada aqliah

03 February, 2016, 07:15:32 AM
Perlukan bimbingan.. bantu saya..
 

Mat Nuget

01 February, 2016, 09:57:37 PM
Nabi saw bersabda mafhumnya orang yang kuat itu bukanlah orang yang banyak bergaduh( selalu menang) tetapi orang yang kuat itu ialah yang dapat mengawal kemarahannya.
 

maliki

01 February, 2016, 08:24:57 AM
perkara yang betul2 menguji kesabaran ialah bila pergi beli nasi lemak kat kedai, kita datang dulu, orang lain yang dapat dulu.
 

maliki

29 January, 2016, 08:21:54 PM
walaupun diri banyak kelemahan, sehingga terasa banyak hal mengecewakan orang utk menjadi seperti orang lain. tapi saya nak belaja stay positif dan cuba senyum sokmo

Show 50 latest