* * *
Halaqian
Ahli: 71070
Terkini: miski
Statistik
Kiriman: 272778
Topik: 14483

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 179
Jumlah: 182
Masalah Besar Berpunca Daripada Masalah Kecil [ainarohani] ulas : Lebih baik menjadi lebih tegas dan berhikmah dalam mendidik....
Sayang bukanlah dengan merel...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [hanislutfi] ulas : Ramai remaja yg bercinta merancang untuk mendirikan rumah tangga .. nak nikah tu dah bagus , cuma...

[12:11:54 PM] Nur Jasmin: haahaahaa


[12:12:37 PM] Nur Jasmin: maliki sihat?


[12:12:47 PM] Saya Hamba: oooo rindu nak tengok aib saya ka ...... terima kasih la wahai sang kaki tangan yg baek suka  tutup aib org lain


[12:13:00 PM] Saya Hamba: Maliki Yaumiddin .......


[12:13:22 PM] Nur Jasmin: saya hamba sihat?


[12:13:29 PM] Nur Jasmin: makan dah?


[12:13:37 PM] Nur Jasmin: buat apa tu?


[12:14:23 PM] Haipils: Terkini: Re: Kisah dan Pengalaman sebagai Isteri Kedua


[12:14:30 PM] Saya Hamba: not so good la


[12:15:22 PM] Saya Hamba: buat maksiat .... sebab tu mak saya selalu akan siat2kan saya dgn nas sihat kot2 saya nak jadi sihat hati .... nie mulut jer sihat


[12:15:45 PM] Saya Hamba: maklumlah suruh makan saya lajuuu jer ... kalau belajooo aduhai ... slowww jer


[12:15:58 PM] Saya Hamba: ehhh slow ok lagi .... asyik lariii jer


[12:16:16 PM] Saya Hamba: cehhh perasan macam ado sekelumit iman la plak .... lawaks


[12:17:10 PM] Saya Hamba: maklumlah tengok org lain buat lain jer .. mula den tak berlapang dado .... asyikk sangka burukk jer


[12:19:51 PM] Nur Jasmin: luahan hati saya hamba ke?^_^


[12:21:47 PM] Saya Hamba: “Tidak akan masuk syurga orang yang dalam hatinya terdapat kesombongan walau hanya sebesar zarah.” (Hadis riwayat Muslim)


[12:21:57 PM] Nur Jasmin: Terkini: Re: Baitus Solehah : Rumah Perlindungan Wanita


[12:21:59 PM] Saya Hamba: tak lah ... luahan aib den jer


[12:22:00 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:22:26 PM] Saya Hamba: maklumlah den nie derhaka dalam taat wooo


[12:22:47 PM] Nur Jasmin: iya...siapa kata?


[12:23:06 PM] Saya Hamba: lerrr den la .. dok berbuat nih ... sedang melakukan maksiattt woo


[12:23:25 PM] Nur Jasmin: oooo....hobi ke tu?


[12:23:35 PM] Nur Jasmin: nak join boleh tak SH?


[12:24:52 PM] Saya Hamba: uihhh nak join masuk neraka ker ?


[12:25:17 PM] Saya Hamba: hobi ? bukan ler .... habit buruk jer


[12:25:32 PM] Haipils: Terkini: Re: Kisah dan Pengalaman sebagai Isteri Kedua


[12:25:53 PM] Nur Jasmin: haahaahaa


[12:26:18 PM] Saya Hamba: uihh den dok mengisahkan pengalaman sebagai jemaah dgn manusia yg den dok sangka teruk bangat tuh


[12:26:39 PM] Nur Jasmin: kla...jaga diri tau saya hamba...kalau jumpa elsanx, dan yang lain..kirim salam yea...


[12:26:45 PM] Nur Jasmin: Assalamualaikum...


[12:27:19 PM] Saya Hamba: ehhh tak kuasa den nak terima tugasan menyampaikan salam pada yg lain2 wehh


[12:27:21 PM] maliki: sihatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt


[12:46:57 PM] miski: Terkini: Re: memelihara binatang exotic


[12:59:56 PM] Saya Hamba:


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 130
Manakala bagi orang lain pula adalah haram mengejek dan mentertawakan orang yang terkentut sebaliknya mereka harus meneruskan urusan seperti biasa... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Cermin  yang betul, apabila memandangnya, kita mampu menginsafi akan kelemahan diri. Ia adalah analogi kepada apa yang berlaku apabila ahli bomba berwajah bersih melihat wajah kawannya http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Dimitri merasa yakin bahwa pengetahuan seperti ini, yang terdapat lebih dari 1.400 tahun yang lalu hanya mungkin didapati dari Tuhan yang mencipta alam ini sendiri... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Farid, seorang budak berumur 10 tahun mengambil keputusan untuk belajar silat walaupun baru kehilangan tangan kiri dalam satu kemalangan kereta yang ngeri... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 130
Last 5 Shouts:

 

shahrul aizaq

02 December, 2014, 08:41:06 AM
Tiada aplikasi laman web ini kah?
 

ikwanRasullah

02 December, 2014, 05:31:18 AM
NI NAJAH_NAJWAH...Dahreti ker post....Go
 TOPIK
 

mysteronic78@gmail.com

23 November, 2014, 06:30:09 PM
Mari kita pastikan amalan dan ibadat kita kembali kepada Al-Quran & Sunnah dan bukan megikut tradisi orang ramai atau datuk nenek kita..ikutlah tradisi Rasullullah SAW
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:05:11 PM
Jangan biarkan kasih sayang itu berjalan seperti gunting,
Meskipun lurus tapi ia memisahkan yg menyatu.

Tetapi..

Biarkan kasih sayang itu berjalan seperti jarum meskipun
menusuk dan menyakitkan tapi ia menyatukan yg terpisah.
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:00:23 PM
" Apabila tenteraku sebaik baik tentera , maka pertolongan ALLAH akan tiba . "
|| Sultan Muhammad AL FATEH ||
Sultan Muhammad AL Fateh tidak meninggalkan solat fardhu walaupon sekali selepas baligh , malah baginda sering perbayakan solat sunat .
ALLAHU ~

Show 50 latest