* * * *
Halaqian
Ahli: 73374
Terkini: siti aqilah
Statistik
Kiriman: 278113
Topik: 15154

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 149
Jumlah: 150
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[10:19:03 AM] Mei: ya..saya tahu tu


[10:19:17 AM] hasin: Tak tahu


[10:20:01 AM] Mei: simptom2 penyakit memang nampak ada saka lah kan


[10:23:12 AM] hasin: Saya berubat dengan abang rudi je


[10:23:31 AM] Mei: oo tak jumpa pak syaril lagi...


[10:24:44 AM] hasin: Saya tawakal je. Tak tahu pun ada saka.


[10:25:20 AM] Mei: saka nih memang bawa macam2 masalah dalam hidup


[10:25:56 AM] Mei: sapa2 pun boleh kena..even yang kuat beramal pun


[10:27:00 AM] hasin: Abang rudi cakap pak syaril pun kaedah rawatan sama


[10:27:32 AM] Mei: yer..sebab pak syaril tu guru abg rudi


[10:28:22 AM] Mei: satu benda kita kena perhati bila berubat nih


[10:29:45 AM] hasin: Apa dia?


[10:29:52 AM] Mei: ilmu syariat pegang tak..disamping berhakikat


[10:31:59 AM] Mei: Insyallah Ustaz Hasin..moga diberi pandangan mata hati


[10:32:34 AM] hasin: Insya Allah, saya pegang ilmu sya


[10:32:43 AM] Mei: Alhamdulillah


[10:32:56 AM] Mei: moga cepat sembuh..insyaAllah


[10:33:02 AM] hasin: Ilmu syariat


[10:33:21 AM] Mei: ya..saya tahu Ust  mahir syariat..:senyum:


[10:33:31 AM] Mei: maksud saya pihak yang satu lagi


[10:33:41 AM] hasin: Amin


[10:35:01 AM] hasin: Isteri abang rudi bertudung


[10:36:07 AM] Mei: saya kenal isteri abg rudi.kak ros kan..:senyum:


[10:36:49 AM] hasin: Ya


[10:42:07 AM] Mei: ok ustaz..terima kasih  atas perbualan...moga dipermudahkan urusan ustaz..dan bertemu orang yang benar untuk berubat..InsyaAllah


[10:49:49 AM] elsanxs: halaqahforum4


[12:20:37 PM] elsanxs: hurul balik jom


[12:22:21 PM] hurul aini: erkkk...


[12:22:25 PM] hurul aini: awal sangat tuh..:senyum:


[12:23:39 PM] Mat Nuget: Awal


[02:27:14 PM] siti aqilah: Terkini: Re: Xpax Turbo mula melanda Malaysia !!


[02:31:21 PM] AsusJan: :


[04:32:06 PM] AsusJan: mengantuk


[04:33:17 PM] AsusJan: Diri sendiri wajar jadi contoh


[05:14:28 PM] Mat Nuget: semoga dipermudahkan rezeki dan dipertemukan jodoh yang baik yang mampu bawa ke jannah jannah jannah


Pages: [1]

Program Himpunan Halaqian Halaqah ke 9 - Kuala Terengganu

Tajuk : HHH Kali Ke 9
Maklumat Perhimpunan
Lokasi Program HHH 9  di Kuala Ibai Kuala Terengganu, Terengganu.
Tarikh : 19 dan 20 November 2016;
Hari : Sabtu - Ahad;
Tempat: Ma'had As-Syifaa' Litahfiizil Quraan Wata'liimih
Hadapan Masjid Kolam Kuala Ibai,
20400 K

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

nurnuha

04 December, 2016, 09:19:08 AM
Assalamualaikum
 

nursolehah

27 November, 2016, 09:12:47 PM
Lamanyaaaaaa x msk web ni
 

Mat Nuget

26 November, 2016, 08:59:06 PM

 
"Manusia itu seperti buku.
Kulit hadapan ialah tarikh lahir.
Kulit belakang ialah tarikh kematian.
Tiap-tiap lembarnya merupakan setiap hari dalam hidup manusia dan apa yang manusia lakukan."

Ustaz Iqbal Zain al Jauhari
 

cahaya masjid

25 November, 2016, 10:20:49 PM
mohon tunjuk ajar dan berkongsi ilmu.
 

Norizzaida

22 November, 2016, 04:18:07 PM
Mohon tunjuk ajar. saya baru

Show 50 latest