* * * *
Halaqian
Ahli: 71385
Terkini: MrsAzur
Statistik
Kiriman: 273449
Topik: 14577

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 124
Jumlah: 126
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[07:02:51 PM] Amirah Eddie Ong: akak ada perasan noor kata dia tak bersedia utk jumpa ibu noor? melalui pengalaman kawan-kawan kakak, hati2 dengan situasi mcm ni ye noor


[07:03:13 PM] Amirah Eddie Ong: noor doa je banyak-banyak kat Allah, pelihara hati dan diri noor


[07:03:27 PM] Amirah Eddie Ong: buat istikharah pun ok..


[07:04:07 PM] Amirah Eddie Ong: istikharah itu bermakna kita bergantung kepada Allah sahaja dalam setiap masalah kita..


[09:02:09 PM] Azzalea Neesa: Terkini [Topik Baru]: Luahan Hati: Rasa dianiaya dan ditipu.


[09:51:13 PM] MrsAzur: Assalammualaikum semua..saya baru disini


[09:52:59 PM] Amirah Eddie Ong: waalaikummussalam..selamat datang..


[10:10:53 PM] maliki: ye'


[10:12:08 PM] alhaudhie: Terkini: Re: Sumbangan Pondok Tahfiz Asy-Syifaa'


[10:18:36 PM] alhaudhie: Terkini: Re:  INFAQ Pembinaan Madrasah Tahfiz As Syifaa'


[10:34:02 PM] maliki: hm


[10:40:20 PM] maliki: saya tak tahu keputusan saua ni betul ke tak,


[10:41:34 PM] maliki: cikgu 


[10:41:48 PM] Amirah Eddie Ong: keputusan apa maliki


[10:41:55 PM] Amirah Eddie Ong: ye saye


[10:42:05 PM] maliki: to stay at this house


[10:42:58 PM] maliki: semalam tak tido lena sebab tepikirkan perpindahan rumah,sebab berat nak tinggal


[10:43:21 PM] Amirah Eddie Ong: maliki ade masalah ke dengan housemate, kalau takde, jangan pening2


[10:44:05 PM] maliki: pagi tadi rasa nekad nak pindah jugak.tapi ade 2 orang hosumate saya nak pindah jugak.bermakna makin banyak la sewa yang akan dibayar oleh kawan yang masih stay


[10:44:50 PM] maliki: kesian pulak rasa,sebab dorang ade yang baru habis belaja,tak keje lagi


[10:45:54 PM] maliki: masih saya mula2 duk KL tak tentu arah,terpaksa sewa bilik yang sangat mahal,tapi nasib baik jumpa dorang dan saggup terima saya untuk menumpang tido di rumah mereka


[10:46:57 PM] Amirah Eddie Ong: owh...istikharah la Malkiki..mudah2han diberikan petunjuk


[10:47:31 PM] maliki: dan keputusan saya untuk stay sementara lagi kat sini telah jadi banyak sikit sewa sebab 2 orang yang nak keluar tu nak pergi


[10:47:32 PM] Amirah Eddie Ong: sekecil2 perkara, mudah2han menjadi mudah bila dirujuk dengan Allah..


[10:48:25 PM] maliki: sebab ada diantara mereka kawan sekampung,sekolah sama


[10:48:44 PM] maliki: sekampung dengn saya


[10:49:20 PM] maliki: dulu saya nak pindah sebab ramai sangat,dengar ade 2 orang baru nak masuk tapi tak jadi,ni ade nak keluar pulak


[10:50:42 PM] Amirah Eddie Ong: owh..kiranya y sekarang ni, Maliki kesian kat kawan, tapi dalam masa y sama, kalau maliki tak pindah, sewa juga akan semakin meningkat


[10:50:54 PM] Amirah Eddie Ong: betul ke yang saya faham ni...


[10:51:32 PM] maliki: yelakot


[10:52:07 PM] maliki: saya juga mengewakan kawan pejabat saya sebab dah banyak kali tangguh walaupun saya pernah nak tinggal dengan dia


[10:52:53 PM] Amirah Eddie Ong: owh..


[10:55:51 PM] maliki: pasal ni pun saya bagitahu,malu rase


[11:22:43 PM] alhaudhie: halaqahforum4


[02:37:49 AM] Saya Hamba:


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Janganlah kita persia-siakan air mata kita jatuh pada tempat yang tidak sepatutnya. Jadilah tangisan kita sebagai tangisan yang menjadi ibadah pada pandangan Allah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Jangan jadi seperti titisan embun yang berada di hujung daun yang hanya menanti waktu untuk jatuh berkecai dan pada ketika itu sudah tiada harapan untuk memohon keampunan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

01 March, 2015, 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam
 

arshadabbas1989

22 February, 2015, 11:41:42 PM
Assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:13 PM
assalamualaikum

Show 50 latest