* * *
Halaqian
Ahli: 69996
Terkini: zaine abeed
Statistik
Kiriman: 272411
Topik: 14301

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 299
Jumlah: 302

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
CIMB8601747915
MBANK563019228995

FEB 2014 RM773.94
Cerpen Sedih Seorang Suami [briela] ulas : Hidup kena bkongsi tp duit simpanan biar istri yg pgang heee
Cerpen Sedih Seorang Suami [mohd razif rahmat] ulas : Itulah tanggungjawab seorang suami, ketua keluarga, imam bg keluarganya, dan hamba allah. saya me...
Cerpen Sedih Seorang Suami [ainarohani] ulas : Cerpen sedih seorang suami....ada juga si isteri yg mengalami nasib yang sebegitu....sama-sama ke...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 01180004462058 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[04:05:13 PM] elsanxs: halaqahporeber


[04:05:44 PM] elsanxs: ana tholibah..cane nak buat halaqah taman ilmu anda tu..meh sini koding tu


[04:08:21 PM] Ana Tholibah:


[04:10:31 PM] elsanxs: cane anaa


[04:11:12 PM] Mei: tak nampak pun


[04:11:23 PM] Mei: gambo nya tak keluar


[04:12:48 PM] elsanxs: ada je tu


[04:12:49 PM] Ana Tholibah: saya tak tahu koding dia yang betulnya


[04:12:56 PM] elsanxs: monitor akak plak rosak kot


[04:13:03 PM] Ana Tholibah: saya copas yang nie ja


[04:13:28 PM] Ana Tholibah: [img]http://img5.imageshack.us/img5/5488/pbt.png


[04:21:03 PM] SeliparBuruk: apa yg kita semai hari ini,menjadi aset pada hari kemudian....


[04:23:10 PM] SeliparBuruk: apakah kita yakin..memadai ape yg disemai hari ini,boleh menyelamatkan kita pada kemudian..?


[04:24:35 PM] SeliparBuruk: kerna yg mendatang ini,membawa fitnah bukan shj pada sudut zahir,tetapi juga pada sudut rohani,tauhid..dan sgt2 halus..


[04:31:32 PM] SeliparBuruk: kena sungguh2 dgnNYA,kena NAK sungguh dgnNYA..


[04:34:28 PM] SeliparBuruk: pohonlah,usahalah,perbaikilah.....kefahaman tauhid,amal perbuatan zahir dan perlakuan batin(rohani)..menjurus menuju kpd sungguh2 sebenar ubudiyyah(kehambaan) padaNYA..


[04:36:02 PM] SeliparBuruk: cari ilmu,berguru dan bergaul/duduk bersama dgn alim ulama yg rabbani..


[04:37:21 PM] SeliparBuruk: masa tak menunggu kita.....


[04:38:04 PM] SeliparBuruk: Demi Masa.................sesungguhnya


[04:38:44 PM] SeliparBuruk: off-mode:Laahaulawalaquwwataillabillah.


[04:56:26 PM] LuvILAHI: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[04:58:17 PM] talibarut: ketawa...


[04:58:37 PM] talibarut: ada manusia dah tunggu kat depan mesin punch kad balik pejabat....


[04:58:55 PM] talibarut: ruginya menunggu masa sedangkan masa tidak menunggu kita 


[04:59:09 PM] talibarut: tukau lah teropah baru aduhai...


[05:00:12 PM] elsanxs: teropah tu ape


[05:03:20 PM] aina_muda262: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[05:11:44 PM] talibarut: hai aina


[06:12:24 PM] taylor90: Terkini: Re: Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya?


[06:14:47 PM] taylor90: Terkini: Re: Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya?


[06:15:04 PM] zaine abeed: Terkini: Re: Tuan Guru Haji Hassan Mufti yang berjasa di Melaka


[08:33:31 PM] hasin: slm


[08:46:17 PM] hasin: Alhamdulillah


[08:55:31 PM] hasin: saw


[09:14:23 PM] hasin: tak de orang ke malam ni?


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx Tuan Guru Haji Hassan Mufti yang berjasa di Melaka Hebahan 8 zaine abeed
xx Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya? HP & Tablet 7 taylor90
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4365 aina_muda262
xx CUBA TEKA.. Ilmiah~Lucu 4 Mei
xx Mutiara Kata Hari Ini... Mutiara Kata 2072 ZakiaAliaMedina
xx Bolehkah melakukan perbuatan berlebih-lebihan dalam memuji dan me... Akhlaq 8 ZakiaAliaMedina
xx Permasalahan Berkaitan Anjing dan Babi Feqah Islam 131 hondaex5
xx Niat Solat Feqah Islam 27 hondaex5
xx Hukum sertai Pertandingan Feqah Islam 14 ingintahusangat
xx sejarah melaka dan penyebaran islam Kisah 11 talibarut
thumbup Promosi Alquran Madina Edisi Khas Wanita (Cover Lembut dan Cantik... Bazaar HQ 0 AlquranMadina
xx Majlis-Majlis Ilmu Di Tempat Anda Hebahan 66 ZakiaAliaMedina
xx Bilakah diwajibkan qada, fidyah dan kaffarah KHAS Ramadhan 41 talibarut
xx Qasidah... dibenarkan ke atau tidak..? Soal Jawab 16 easternpoem
xx ~ cermin kan diri ~ Sajak & Puisi 0 talibarut
xx Mendidik Hati Mengharap Kepada Allah Penawar Hati 11 norazilatalib
xx Tafsiran Mimpi - Yasin Dan Ayat 1000 dinar Bicara HQ 0 Al Amirul Mukminin
xx Mari Belajar Tauhid Aqeedah 108 Irsyadiirfani
xx Promosi RAFIQA – Hijab Eksklusif Patuh Syariah PERTAMA di Malay... Hebahan 12 rafiqa
xx PETUA UNTUK MENGHALANG ANAI-ANAI MEMBIAK Petua 22 acit
xx Rahsia Mimpi Mistik 275 fadhila
xx Aku Wanita dan Aku Suka Wanita Luahan Hati 25 florafauna
xx Topap Skor A 6 bulan cuma rm 80! Hebahan 0 fufu
xx KHIDMAT KAWALAN SERANGGA DAN ANAI-ANAI Hebahan 1 iskandarzulkarnainshah
xx (Geletek) Tidur Masa Khutbah Khutbah 2 msa
xx Warna-Warni -Foto- Pondok Tahfiz 3 alhaudhie
xx Najis Mula Disuntik ke Tubuh Umat Islam Sejak dari Lahir? Dunia Islam 50 Abg Ngoh
xx Status Kedudukan Sifat 20 Aqeedah 84 SeliparBuruk
xx Anak Istimewa - Hyperactive Pendidikan 40 ainarohani
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 101 Irsyadiirfani
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170

Apakah warna warna di belakang ubat gigi

Pernahkah anda mengambil tahu apakah maksud garisan berwarna yang dilabel di belakang ubat gigi yang anda beli? http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

The orphans of Agent Orange

Fifty years on, children suffer from the horrific effects of America’s use of chemical weapons during the Vietnam War http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Cerpen Sedih Seorang Suami

Maka bermulalah pagi hari isnin si suami dgn berbekalkan modal baki gaji hari jumaat kelmarin sebanyak Rm30.00 untuk isi minyak motor dan makan di pejabat.. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

'Set Off' Hutang Dengan Servis

Ustaz katalah ada seorang berhutang dengan saya sebanyak RM 12,000 tanpa sebarang faedah, dan berjanji akan membayarnya dalam masa 1 tahun, iaitu RM 1,000 setiap bulan. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170
Last 10 Shouts:

 

hasin

Hari ini pada 09:16:37 PM
nor azreen, bukalah salah satu topik forum.. tulis masalah awak kat sana.. nanti ada la yang jawab.. selamat berforum
 

Syukur14

Hari ini pada 05:21:03 PM
Alhamdulillah..
 

norazilatalib

Hari ini pada 09:45:59 AM
Assaqlamualaikum bidadari2 dan pemuda2 syurga...penuhi harimu dengan mengingati Allah...
 

ansarul_haqq

Semalam pada 07:15:57 PM
Apa punya jenis akhlak la..
umat islam marah bila dihidangkan daging babi sedangkan mereka menghidangkn daging lembu pada tetamu india mereka.
 

ummi islamiyah

Semalam pada 01:00:56 PM
sabarkan hati...kuatkan la iman
 

briela

22 April, 2014, 11:46:10 PM
Kuatkan imanku ya Allah
 

briela

22 April, 2014, 10:59:05 PM
hatiku menangis!
 

Princess_ain

22 April, 2014, 12:02:19 AM
zikirullah hari selasa:ALAH hummasolli'ala muhammad..saw...1000 kali..
 

NOR AZREN BINTI OTHMAN

21 April, 2014, 01:30:59 PM
assalammualaikum kwn2,saya nk tye cmne sya nk bertanya pada ustaz atau utazah dlm laman web nie?maaf sya bru disini.
 

Princess_ain

20 April, 2014, 12:08:47 AM
 zikirullah hari ahad:
YA HAYYU YA QAYYUM...1000 kali..

Show 50 latest