* * * *
Halaqian
Ahli: 71237
Terkini: cahya_iris
Statistik
Kiriman: 273143
Topik: 14510

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 319
Jumlah: 321
Dasyatnya Syukur [ainarohani] ulas : Bersyukur bukan sekadar ucapan dibibir sahaja,tetapi perlu seiring dengan hati yang ikhlas kerana...

[04:43:56 PM] maliki: tak pernah lagi tengok orang mengadung main turun berat badannya


[04:44:08 PM] airsea_reach: he..he...nakal elsa...he..


[04:44:12 PM] elsanxs: :ketawa:


[04:44:21 PM] elsanxs: maliki ni faham ke idok ni


[04:44:32 PM] elsanxs: klako la tengok maliki ni hari ni :ketawa:


[04:44:40 PM] maliki: kak elsan yang tak paham


[04:44:58 PM] maliki: taw la saya buncit :'(


[04:45:02 PM] elsanxs: alamak. kluar dah ayat setepek dia tu


[04:47:06 PM] maliki: kan


[04:48:06 PM] maliki: nape semua diam


[04:48:11 PM] maliki: asar ek


[04:51:08 PM] airsea_reach: he...aduhai maliki... jap2,, nk tnya..maliki pandai masak?he..


[05:11:47 PM] airsea_reach: ;-)


[05:23:41 PM] ainamardiyah: salam


[05:27:01 PM] airsea_reach: waalaikumslam


[05:28:31 PM] Amirah Eddie Ong: waalaikummussalam aina..


[05:31:04 PM] airsea_reach: amirah, amirah mengajar subject apa? 


[05:31:20 PM] airsea_reach: ;-)


[05:33:00 PM] Amirah Eddie Ong: Matematik..


[05:34:12 PM] airsea_reach: cool...he...


[05:35:05 PM] Amirah Eddie Ong: biasa saje..lagipun masih guru pelatih di tahun akhir 


[05:35:08 PM] Amirah Eddie Ong: :senyum:


[05:37:54 PM] airsea_reach: he..baguslah... ada profesion...he..he.


[05:38:18 PM] Amirah Eddie Ong: in shaa Allah..ngee


[05:38:51 PM] Amirah Eddie Ong: airsea saya patut panggil nama saje ke?


[05:39:18 PM] Amirah Eddie Ong: atau kakak, atau adik?


[05:40:57 PM] airsea_reach: kak ac jer..


[05:43:13 PM] afiQoh: apa kait ac ngan airsea_reach


[05:43:33 PM] afiQoh: geram nak jawab kes puan iris tu


[05:44:02 PM] afiQoh: tapi rasa ada orang lebih baik jawab bab undang2  ni


[05:44:48 PM] afiQoh: harap siapa sini pro,tolong jawab bagi puan iris tu


[05:45:02 PM] airsea_reach: kenapa afiqoh? 


[05:47:14 PM] Amirah Eddie Ong: ok kak ac...:-)


[05:48:39 PM] airsea_reach: ac @airsea~Pronunciation...ne'mind... bukan satu issue pun..


[06:25:57 PM] afiQoh: oo


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Nyata, kadang-kala Islam Melayu merosakkan kefahaman orang lain. Sepatutnya kesemua ustaz mengajar secara ilmiah dengan rujukan yang muktabar dan diyakini. Bukan mereka cipta... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Ketika Mekah diterangi cahaya agama baru dan Rasul SAW yang agung mula mengumandangkan seruan kalimat tauhid, Bilal adalah antara orang pertama yang memeluk Islam... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Last 5 Shouts:

 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT
 

human

14 January, 2015, 04:31:33 AM
sayangilah semua manusia sebagaimana kamu menyayangi diri kamu sendiri , kerana Allah berada dekat dengan setiap manusia.
 

fitzrie

12 January, 2015, 12:54:14 AM
Biar ilmu menuntun akal, jgn "akal menuntun ilmu"kerana akal akan khianat dgn ilmu.... Wallahualam...

Show 50 latest