* * *
Halaqian
Ahli: 70682
Terkini: Ahsri
Statistik
Kiriman: 272486
Topik: 14487

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 251
Jumlah: 253

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[11:38:53 AM] Saya Hamba: lawaks


[11:39:16 AM] Saya Hamba: jangan jadi macam den ... tak nak tunduk ... sokong Tuhan dia


[11:39:19 AM] Saya Hamba: lawaks


[11:39:48 AM] Riot_heroes: ada gath ke ...


[11:39:54 AM] Riot_heroes: mesti best ...


[11:40:26 AM] Riot_heroes: saya bg cadangan di akhir gath buat majlis prom ...


[11:46:36 AM] afiQoh: Terkini: Re: Ibadah Qurban Dan Permasalahnya


[11:49:38 AM] maliki: Terkini: Re: Kisah Silam


[12:07:39 PM] Saya Hamba:


[12:09:17 PM] Saya Hamba: Seterusnya, ujudlah seorang bertopeng dan berpakaian biasa menamakan dirinya, penggunaWakaf Kemudiannya, berlakulah, tuduh menuduh Melemparkan tuduhan karut, mengarut dan sebagainya Akhirnya Kesucian Islam sudah tidak di pelihara - Alkedolbendoler


[12:10:07 PM] Saya Hamba: org berilmu kena fitnah .. tak terkena punya maklumlah dijauhi dari org yg lalai dan sesat oleh Tuhan dia kan


[12:10:08 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:11:07 PM] Saya Hamba: dengar kata gath tahun ini pun di sponsor Tuhan dia macam ghat sebelum2 nih kot


[12:11:38 PM] Saya Hamba: tunggu kemunculan org berilmu di majlis gath halaqah nanti .... dikatakan org berilmu akan hadir


[12:12:43 PM] Saya Hamba: penggunaWakaf itu memulakan fitnah Allah mengizinkan - kerana Telah di beritahu kepada muhammad - Hiduplah sebagaimana kamu mahu hidup, ingatlah kamu akan mati, Buatlah apa saja kamu mahu perbuat, ingat akan balasan setimpalnya,... - Alkedolbendoler   


[12:13:19 PM] Saya Hamba: dan macam biasa org berilmu kalau kena fitnah pun takpe sebab dah ditunjukkan Tuhan dia ... tak berbulu punya


[12:14:07 PM] Saya Hamba: ada banyak lagi jika hendak di ceritakan, namun adalah tidak baik kita mengAIBkan sesiapa Sesiapa yang tahu, kenal, tahulah - - Alkedolbendoler     


[12:14:39 PM] Saya Hamba: wow .... si alkedoler nie kalau nak cerita kebajikan dia tak terkiraaa woooo ....


[12:14:43 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:17:18 PM] Saya Hamba: sebab itu kita boleh lihat walaupun di kenal sebagai Ustaz, ada yang tidak dapat berdiri betul dan benar, Terbabas bermaksiat Perkara sebegini lebih mudah di lihat - Alkedolbendoler       


[12:17:59 PM] Saya Hamba: perghh si aldoler nie nak cerita yg ado nampak tak macam Ostad tapoi boleh berdiri betul dan benar la kot.... ala macam dia la kan .... 


[12:18:02 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:18:27 PM] Saya Hamba: awat tak boleh nampak dia tu powerr siott ....


[12:18:41 PM] Saya Hamba: ooo pesan aldoller lagik ... - erana jika tanpa ilmu, bermaksiat dan bermungkar itu sudah biasa, syaitan tak menghiraukan Tetapi untuk yang belum Ikhlas, lillahi billahi wallahi Mudah lah syaitan menguasai mereka


[12:18:46 PM] Saya Hamba: perghhh


[12:19:23 PM] Saya Hamba: punya ramai yg belajo kat sini ... takkan sekor pun takde nak mengaku berilmu macam ko wehh ..... 


[12:19:34 PM] Saya Hamba: mungkin Murshid ko pesan jangan menunjuk2 la kot


[12:19:36 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:19:47 PM] Saya Hamba: [9:07:10 PM] xxxx: level 6 pun ada yg masih gila, Hidayah Allah beri ya


[12:19:49 PM] Saya Hamba: pulak


[12:22:49 PM] Saya Hamba: Terkini: Penyaksian Terhadap kebenaran yg disampaikan Al-kedebaababe ....


[12:31:19 PM] Saya Hamba:


[12:37:57 PM] Saya Hamba: kisah selepas org syirik meredeka jadik org berilmu la kot


[12:38:10 PM] Saya Hamba: kisah selepas org syirik merdeka jadik org berilmu la kot


[12:55:55 PM] Nur Jasmin: Terkini: Re: Kisah Silam


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest